Ablamın boşandığını söylerken utanıyorum artık ya neden?

ablamın küçük bi yaşta bebeği varken boşandı şu an büyüdü yine çocuğu ama birisi sorunca söylerken utanıyorum acıyarak bakıyorlar ya da bu kadar kolay evlenip ayrılanlara acıyorum diyen oluyor kötü kötü konuşuyorlar yok babası geliyormu görmeye diyorlar bide ablam genç olduğu için bu yaşta boşanmasına acıyorlar ve bende sinir oluyorum ne diyebilirim sorulunca cidden sinir oluyorum böyle davranılmasına ya
Ablamın boşandığını söylerken utanıyorum artık ya neden?
Cevapla