Ablam boşanıyor?

Ablama iki kere siddet uygulamisti ablam yine de şans vermisti. Daha hayirli boylesi bosansinlar istiyorum ben de ama sevinemiyorum kendimi çok kotu hissediyorum. Kucuk bir kizlari var. Onu dusunuyorum. Sehir disindayim derslerime odaklanamiyorum aklim hep ablamda. Ariyip agliyodu surekli zaten. Bugun de bosanma karari almislar. Aşktan da evlilikten de sogudum dua ediyorum evlilik nasip olmasin bana diye. Bana moralimi duzeltecek biseyler soyleyin. Kendimi çöküntude hissediyorum :( ?
Ablam boşanıyor?
Cevapla