AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
Dinleme onları birlikte bi hayat kuruyosanız eşit olmalı her şey sen iyi misin adam seni parasıylamı satın alıcak
Çevrendekiler senin iyiliğini istemiyor. Dinleme, saçma tavsiyeleri kendileri uygulasınlar. Hayatına etki etmelerine izin verme.
Kullandırmam dediğin kişiyle evleneceksin yalnız. Beraber iş kurmuyorsunuz. Şimdiden böyle hesaplar , düşünceler pek sağlıklı gelmedi bana
Hayır ya olur mu öyle şey. Erkek tarafı yatak odası hariç her şeyi alır. Yatak odasını kız tarafı alır.
Hayır evlilik müşterektir, yarısını sen yarısını o alsın.
Yoksa sıkıntıyı evlenince birlikte çekersiniz.
Çevrendekiler kaz muhabbeti yapmış. Ama bu doğru değil. Karşındakini seviyorsan müşterek bir şekilde harcama yapmalısınız
Niye iş ciddiye binince erkek arkadaşınızı düşmanınız gibi görmeye başlıyorsunuz anlamıyorum. Bence çevrenin dolduruşuna gelme.
Hayır öyle seymi olur art niyet bu sen erkek olsan her yüku sana yikan biri hakkında ne duşünürsün birlikte kuruyorsunuz yuvayı
Evet 250 gramın var diye çevrendekiler hep o alsın yok o yapsın ama kadın bir şey yapmasın, bu zihniyetle bu toplum bir yere gidemez. O kadar borçlandırıp sonrada kavga edeceksiniz yıllarınız boşa gidecek.
Ne alaka ya hayatı birleştirecek siniz yaklaşıma bak onun borcu benim. degil senin borcun olacak o oderken sen sıkıntı çekeceksin çevren degil
Allah icin o arkadaslarin fayda etmes boş ver onlari ortak harcayin alacagin bir elbise olur vs vs cok sey almazsin ama herseyi ona yukleme
Yapabilrsin belki ama ilerde kafasında soru işareti olcak acaba bu kız beni sevmiyor mu diye , benden söylemesi
Evlilik, aile kurmaktır. Aile arasında sen, ben olmaz. Herkes gücü ölçüsünde katkıda bulunmalı. Şu ortamda bir tarafa yüklenmek doğru değil.
Bu tip durumları çevreyle çok konuşmaman daha saglıklı bence. durumun varsa sende destek olmalısın. sonuçta onunla çevren degil sen evleneceksin. bu konu hakkında yorum yapmalarına izin verme.
Dandik Türk kadınlarının muhabbeti o, kaliteli insan maddiyata takılmaz
Evlilik ortak bir yuva kurmaktir o zaman neden her seyi adamın üstune yıkasın ki
Asla öyle düşünme siz birliktesiniz yani onun parası senin paran yok sizin paranız var
İşte sen ve arkadaşların gibiler yüzünden evlenmiyorum ve düşünmüyorum çok şükür
Sen çevrendeki canım aldırma kendi kalbinin sesini dinle
Ortak noktada bulusmakta fayda var herseyi istemek başında saçma sapan olur
Eşim olacak kişiye neden yük bindireyim dersen belki bir daha aynı şeyi söylemezler
Uy arkadaslarina, adam seni terk edince ne diyecekler acaba…
Zihniyetlere bak erkeği ne olarak görüyor. O çevren baya yobazmış.
boyle insanlar yuzunden esitlik kavrami diye bisey olmuyor
Beraber bir yuva kuruyorsunuz. Çevrendekiler k. bakma ama saçmalamışlar. Eskiler de bile adetler var erkek tarafı bunu alır kız tarafı bunları diye. Bi düşün bakalım...
Eğer ailesinin durumu iyiyse o almalı her şeyi.
Genelde öyle ama erkek tarafına aldırırlar çoğu şeyi.
Cahil cahil iş yapmayın yolun başında kendinizden soğutmayın...
Hayır daha nişanlısınız. İnsan gururuna yedirmemeli bence
Çok sıkıntılı bir çevren var. Kulağını sana yanlış gelen şeylere kapatmayı öğrenmelisin.
Bu zamanda hangi çevre mutlu olmamızı istiyor ki!!!
Bence herkes kendi işine baksın.
Ev içi eşyaları kadın alır, düğün kına ev tutma gibi masraflar erkeğe ait
Sacma sende evleniyon ikinizde elinizi tasin altina koyun adil dővűşűn derim!!!
Neden ona aldirman gerekiyor o tekmi evleniyor seninle evlendiğinde. Göre sende almamn lazim
herşeyi ona aldır oda ödeyemesin finalde beraber çalışıp ödersin :D
sen kaç yaşındasın? Evlenmeye karar verdiğine göre akıl yaşın gayet normal değil mi? Yani bu sorunun ne kadar yanlış olduğunu kendin anlaman gerekirdi.
Senden ayrılmasını istiyorsan yap. Erkek cüzdan değildir
Asla hayır öyle bir şey yaptırma haksızlık olur nişanlınin günahına girersin
İmkanın varsa masrafları paylaşın, daha şık bir davranış olur.
Adetlere göre kimin alacağız belli zaten. Ona göre alın
Doğru demişler aynen katiliyorum kullandirma kendini
Arkadaşlarına söyle olmayan zekalarıyla akıl vermeye çalışmasınlar.
Belli bir kısmını sen belli kısmını o almalı eger çok zengin değilse zaten borçlara alacaktır ve evlendiriginzde yine beraber ödiceksiniz aynı hesaba gelecek ve herşeyi ona aldırmak isteyince zaten huzursuzluk çıkıcak bence eşit alınmalı eşyalar
Nesin sen padişah kızı falan mı? Eğer gerçekten mutlu olmak istiyorsan yükünüzü hafifletmelisin. Kimseyi dinleme. Birlikte üstesinden gelin
Benim fikrim şöyle,
Bence
%85-90 aralığını erkek almalı
Geriye kalan %10-15liğini kız almalıdır
Gene maddi duruma göre değişir tabikide
______
"Hamdım, piştim, yandım..."
Hz. Mevlana
O kullanmak oluyor bunun farkında değiller galiba. Aile olacaksınız ikiniz de mücadele etmeniz lazım, ne kadar ayıp ya.
Hersey yarı yarıya alınır hepsini karşı tarafa yüklersen ağır gelir ona da sonra evlenince sorun çıkar
Nişan kıza aittir tabikide hepsini yapamazsın erkeğin ve kızın alacağı şeyler vardır şu an birbirinize yardım etmezseniz ilerde evlenince aranızda para lafı olur.
Bende sen gibiydim.. bütün parami ortaya koydum. Para vermeyi birakinca bosandi.
Ortak alınır her şey ne alaka herşeyi ona aldırmak saçma
Onlara şöyle söyle... "siz öyle yaparsınız..."
Paranın çoğu senden çıkıyorsa dikkat et ama adam da köle değil o 3 yapıyorsa sen 1 yap mutlaka
Evet siz kadınlar 2. Sınıf varlıklar olduğunuz için ve erkeklere muhtaç yarım insan olduğunuz için her şeyi erkek almalı. Ne de olsa evde hizmetçilik yapacaksın dimi?
Senin aklın yok mu? Halen daha beyinsiz arkadaşlarına mi danisiyorsun?
Arkadaşlarına uyarsan bir yerleri becerilmiş ve nişanı atılmış kız olursun. Toplum tarafından damgayı yersin, bir daha suratına bakan çıkmaz.
Dahası sen kendini ne zannediyorsun, bulunmaz Hint kumaşı mı? Çevrene bir bak, çevre nişanı atılmış kız kurularıyla dolu. Sen de onlardan olmak istiyorsan arkadaşlarına uy.
İlişkinize el fatiha. O şekilde değirmen bile dönmez. İlişki hiç dönmez.
Allah erkekleri , senin o arkadaşlarından korusun. O arkadaşların erkeklere bela olur
masraflar kesinlikle paylaşılmalı. arkadasların vs haklı.
Bak seviyorsan luzumlu seyleri alsin tabi evlenimce senin para onun para hesabina da girme zaten oylw bisey olursa olmaz yapilacaklar zaten belli iki tarafin da
Maddi durumunuz yoksa o tarafa aldırın ama varsa alın hiç yoktan üç beş bişey demesin hiç bişey almadı yoktu demesinler ve aç gözlü gibi olur zaten herşeyi onlar karsiliyo
sonuçta ikinizde yuva kuruyorsunuz. masrafları bir taraf yıkmak hiç etik değil
Evleneceğin kişiyi bankamatik olarak görürsen o evlilik uzun sürmez