Babam sürekli kız çocuklarını seviyor, ben ise erkek çocuğuna hayranlığım var. Hangimiz haklıyız??

Bu yüzden babamla anlaşamıyorum, ilerde de nasip olursa 3 tane erkek çocuğum olsun istiyorum, işlerimi oğullarıma bırakmak istiyorum sizce kim daha doğru?
Babam sürekli kız çocuklarını seviyor, ben ise erkek çocuğuna hayranlığım var. Hangimiz haklıyız??
Cevapla