Ailem sürekli çirkin deyip beni eleştirip eziyor, ne yapacağım?

26 yaşında,58 kg 162 boyda tesetyurlu biriyim. Hiç makyaj yapmam gayet güzel biri olduğuma inanırım. ama ailem bilhassa annem öyle çokta güzel değilsin. Ailemde öyle der. Dedim madem öyle niye ablan güzel qma sen daha güzelsin derler, niye yolda çevirip ilgilenirler. Bizimkiler de 70 yaşındaki kadına da tecavuz ederler. Çirkin güzel farketmez erkekler bütün kadınlara bakar ilginrir. Kari diye seni götürmek için ilgileniyolardir. Dedim madem öyle ablalarım nite teklif gondermiyolar? Arkadaşlarımdan çok niye benle ilgileniyorlar. Sürekli beni eleştirip küçük görüyorlar. Temiz kalpli iyi biriyim. cıvık deilim erkekler e bakmam. Üstelik genellikle evlilik için teklif ederler. Gerçekten erkekler her kadinla mi ilgilenir? Ailem niye böyle? Çok mutsuz oluyor işe gidince asık suratla gidiyorum hep😑

Güncellemeler
+1 yıl
Kendimi sacma sapan bi savunma içinde oluyorum. Cubku beni ezik görüp asalamalarindan bıktım
Ailem sürekli çirkin deyip beni eleştirip eziyor, ne yapacağım?
Cevapla