Ailem sürekli beni aşağılıyor ne yapmalıyım?

Dün akşam yurt dışında okumak istediğimi söyledim, hayallerimin olduğunu söyledim ve olanlar oldu. Sabaha kadar hakaretler, küfürler, matematikten anlamıyor yurt dışında okumak istiyor vs vs neler neler. Annemin allahım ben ne günah işledim demesi babamın dünyada yok böyle bir şey ya yok diyerek bağırması!!! Beyni yok, zekası çalışmıyor ve bunlar en hafifi görüşüm kaldırılır gerisini yazsam. 😔 geçmişimi, okuldan ağlayarak gelmelerimi anlatıp durdular sabaha kadar bağıra bağıra. Olmayan zekam yurt dışında mı çalışacakmış, ya neden farkına varmıyorlar kendileri yüzünden böyle olduğumu.. 😭 neden hep kendileri en haklı. Ben aklımı oynatacağım! Tek dertleri yemek yapıp temizlik yapmam.
Zeka seviyemi kendileri belirliyor, aptal olduğumu söyleyip duruyorlar çocukluğumdan beri resmen kafamın içinde sıkıştım, gece gündüz ağlıyorum. Ailem yüzünden hep korkarak büyüdüm okulda zor iletişim kurdum onlarda bana ailem gibi davranacak diye. Bunları görmüyorlar. Ağzımı açtığım an kendimi anlattığım ifade ettiğim an evde kavga çıkıyor. Beynim yokmuş... YAŞAMAYI HAK ETMİYOR MUYUM BEN? Nefret ediyorum ailemden. Nefesim daralıyor bunların yanında olduğum her an 😭
Güncellemeler
+1 yıl
Babam sürekli G3B3Rmemi söyleyip duruyor. Geçen sene dayanamayıp 1nt1har ettim. 1 hafta psikiyatride yattım ama yok kurtuluşum yok bunların yanından 😭 salak saçma biriyle evlendirirler diye korkuyorum. Benim hayallerim varken hayallerimin gerçekleşmeyecek olması ailem yüzünden çok koyuyor..
Ailem sürekli beni aşağılıyor ne yapmalıyım?
Cevapla