Siz orada olsanız tepkiniz düşünceniz nasıl olurdu?

O zamanlar ortaokuldaydım şenlik vardı şenlikte de halk oyunu gösterisi filan da vardı gösteri esnasında gösterinin ortasına daldım müdür hocalar filan çıkmam için bağırıp çağırıyordu o zamanlar hiperaktif idim ertesi gün bilişim teknolojileri dersi vardı o derse giren bir hoca da azarlayıp durdu dedi işte senin yaptığını çocuk yapmaz deli olsa alkışlar geçer sen nasıl bir yaratıksın diye söyledi o gün de travma olarak aklımda kaldı

Siz orada olsanız tepkiniz düşünceniz nasıl olurdu?
Cevapla