Siz olsanız nasil düşünürdünüz veya nasıl bir tepki verirdiniz?

Dün eşimle 3. Evlilik yıl dönümümüzdü ama aklının ucuna bile gelmedi bende hatirlatma gereği duymadım kesinlikle çünkü kendisi hatirlamadiktan sonra ne anlamı var diye düşündüm. Sadece bugün sabah hatırlattım gecmis yıldönümümüz kutlu olsun yine beni çok güzel düşündün dedim oda kusura bakma telafi edicem dedi bende gerek yok boş ver dedim ve uzatmadim kapattım konuyu 😄 öyle yanii...
Siz olsanız nasil düşünürdünüz veya nasıl bir tepki verirdiniz?
Cevapla