Böyle bir devirde kız çocuğuna sahip olmak çok kötü bir şey değil midir?

Anası babası kızının açık giymesini sevgilisini olmasını istemiyor ama kız dışarda her haltı yiyor cidden bu devirde allah sabır versin kızı olan ailelere. Çünkü bizzat kızlardan duyuyorum ailem baskıcı karışıyorlar dediklerini ama üniversiteye gidince istediğimi yaptım falan diyorlar. Ben şahsen evlenirsem kızım olsun istemem erkek çocuğum olsun en azından kafam rahat olur

Böyle bir devirde kız çocuğuna sahip olmak çok kötü bir şey değil midir?
Cevapla