Erkeklerde yaşıyor sorun degıl ama akdın olunca namussuz gözunde bakılıyor ben bıkez yaşadım ve cok kötuydu. Yıllarca unutamadım ama bunu anlycak kapasitesi yook bazı erkeklerın anlayacak olanlarda bana denk gelmedi 😔
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılGeçmişinde acı cekmiş olan kişiler yalnızlık diye duvar örerler insanlarla arasına sen iyi davranmışsın iyi dayanmışsın her defasında umut etmenin en güzel halini yaşamışsın. Herkes insan herkesin nefsi ihtiyaçları sevgisi hata payı ya da zevki var. Geçmişinde bir şeyler yaşamış olsan bile bu seni namussuz yapmaz, cinsel obje hiç yapmaz hele hele mal hiç yapmaz. Özellikle dediğin gibi erkekler yapınca pohpohlanıp kadınlar yapınca bu ne canım oluyosa zaten zihniyette sorun vardır. Bu arada bunlara canını sıkmak yerine seni sen olduğun için seven her şeye rağmen elinden tutup burdayım diyen kişinin gözlerine dal umut hala orada bak :)) hala en güzel en kıymetli sensin unutma şu günler de bir geçsin bak bakalım daha neler olacak yeter ki iste🙃🤞
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılGünümüzde her şey normal. İnsanlar hayvanlardan daha özgür. Her insan bir tanrı rolünde. Sorgulanamaz, elestirilemez. Her yaptığı doğrudur ve kimse yargılayamaz. Özgürdür. Ama olaya musluman açısından bakacaksak erkek veya kadın için zina haramdir. Evlilik dışı ilişki büyük bir sıkıntı. Nur suresi zina eden erkek veya kadının ancak zina edenlere müstahak olduğunu beyan ediyor. Ama sorun şu ne dinden ayrilabiliyoruz ne de günümüz dünyasına tam ayak uydurabiliriz. Arasını istiyoruz ama mümkün değil. Yani aydınlık ve karanlık aynı anda olmaz. Simdi sen soruyu musluman olarak mı soruyorsun yoksa diğer insanlar gibi kendisini tanrı gören biri olarak mı soruyorsun? Her iki durum için de cevap yukarıda var.
00 Yorumla
+1 yılkadınlarda birer insan hata da dahil onlarında duygusu zevki ihtiyacı var olması kötü değil ancak ilişki düşkünü olmasın sevdikleriyle bir şeyler yaşamıştır olmuştur normal karşılanır
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılben gerçek hayatta kimseyle bir şey yaşamadım ama sadece sanalda çıplak foto atmıştım hala pişmanlığını yaşıyorum:(( Allah bizi mutlu etsin ne diyeyim kardeşim..
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHaa seninki tecavüz müydü
Üzüldüm şu an senin adına da bu yüzden bir kimsenin bir kızı terk edeceğini sanmam terk ediyorsa zaten geri kafalıdır bu yüzden hiç takma umursama böyle birinden kurtulduğun için şükret bile haline bence. suçlu sen değilsin.- +1 yıl
Çok üzüldüm umarım iyi insanlar çıkkar karşına het ınsan hata yapar
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
8
Cevap
51Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. o zaman sende adil beyniyle düşünen birini bulmaya çalış namus kadına özgü bir kavram değildir erkeğin yaptığı normal iken kadının yaptığı namussuzluk olamaz ortada bir kirlenmişlik falan varsa çift taraflıdır tabi bunu her kadın için söylemiyorum birine güvenip inanıp kanıp bu tuzağa düşen ya da ilişkisini devam ettirmek için yaşamayı kabul eden bir sürü kadın var gidipte hepsine namussuz gibi şeyler söylemek bana oldukça bencilce geliyor kadının yaptığı neyse erkeğinde odur herkesi mikmeye çalışıp bakire kız arayanlara yüz falan vermeyin
12 Yorumla- +1 yıl
Benımkide tuzaktı ama ben bilemedım. Ölmeyi göze aldım beceremedim olmadı bu şekilde yaşamaya mahkum kaldım
- Aşk İlişkileri konusunda 512 cevap paylaştı.
+1 yılYaşamış olması kotu değil. Biriyle tanışır zamanla ilişkin ilerler sevgilini daha iyi tanıma fırsatı bulursun. Ayni duygularla birbirinize daha çok balanirsiniz. İlerleyen yıllarda gelecek hayalleri kurmaya basladiginizda bu kişi doğru kişi dediğiniz zaman geceyi birlikte yasamaya da başlayabilirsiniz. Bundan sonra olacaklar karşısında iki tarafta suçluluk duymamali
Ama bugün sevgili olup yarin öpüşen ertesi günü nu foto atıp diğer gün seks yapan bayan afedersin aglamasin. Onlar sevmek asik olmak icin değil seks için bbirlikteler. Kendilerini degersizlestirmekten baska birsey yapmiyorlar. Erkek de alacağını aldıktan sonra k... na tekmeyi vurur tabi..10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılDenk gelir ve kabul ederim derse bilki senden faydalanabilmek içindir şahsen Kendi görüşümü söyleyeyim ben temiz kalmissam temiz ararım ama kendim temiz degilsem çok önemsemem çünkü Beden bakire ama dudaklar 50 kisiden gebe olan çok kişi var Bir insanın kalbi temiz olsun zihni temiz olsun her insan hata yapabilir ama en önemlisi hatadan ders alabilmektir evlendikten sonra bakire olupda sana ait olan kisinin içinde varsa 50 kisiyle birlikte olur insanın ruhu duymaz önemli olan kalbi bakire olması ❤️
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılZerre kadar önemli değil. Bunu kafaya takan erkek net olarak ilkeldir, geri kafalıdır. Nedir bu "paketi ilk açan olmak" merakı? Kendini daha mı özel hissediyor? Gururu mu okşanıyor nedir? Namus kavramının cinsellikle değil, karakterle ilgisi var. Cinsel deneyim kimseyi namussuz yapmaz.
20 Yorumla
+1 yılKötüyse herkese kötü bizde havayla sevişmiyoruz ya. Günahsa herkese günah erkekler daha az yanmayacak ya... Serbeste her ikimizede serbest.
43 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısınn ama ne blym ben bu yaşımds ölmeyi düşünüyorum. Benı ezen üzen herkesi Allaha havale edıyorum çok canım yandı benım
- +1 yıl
Kimse için canını sıkmaya değmez
- +1 yıl
Zamanla gecer mi bu durum düzelir miyim
+1 yılZiktirsin oradan s*refsiz köpekler. Yok öyle bir dünya. Biri yer biri bakar kıyamet ondan kopar. En sevmedigim şeydir adaletsizlik. Sen fakirsin , sen dinsizsin , sen kadınsın , sen kısasın, sen cirkinsin... o zaman herkes herkesi ezsin bir bahane bulup.
22 Yorumla- +1 yıl
Benı bunla ezmişti sen kadınsın kız diye koynuma almam demşti ama kendisinin yatıp kalkmadıgı kımse kalmamıştı
- +1 yıl
Kusura bakma da O da senin s*lakligin. Boyle 3 kuruşluk itlere prim veriyorsunuz.
- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılYa knka ben hiç yaşamadım. O yüzden yaşamamış istyorum. Şimdi diceksin gercekten sevsen bunun önemi olmaz. Sevdik cok sevdik zManında aldatıldık. Ben artk sevmek degil delicesine sevilmek istiyorum. Gsrçekten hayatının merkezinde ben varsam buna inanırsam o zaman o kızım gecmişi ilgilendirmez. Ben artk sevmekten yoruldum sadece sevilmek istiyorum.
02 Yorumla- +1 yıl
Eger hiç yaşamadysan bunu kabullenmemenı gerçekten anlar saygı duyarım ama herşeyo yaşayıp her boka girip çıkan biri söyleyınce ya bana çok sacma gelıyor
- +1 yıl
Onlar ayrı kefede zten
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevgili olmak takılmak için mükemmel bir şey ;) en iyisinden bir eskort bulsa bile hastalık kapma riski var. Sonuçta eskortlar tek bir erkekle birlikte olmuyor. Parayı veren ve istediği her erkekle birlikte oluyor. Eskorta harcayacağı parayı buna harcarım kapatmam yaparım der. Evlilik konusu açıldıkça kaçar, yani birinin niyetini anlamak için cinsellik konusu açınca nikah için gün al dersen rengini belli eder.
10 Yorumla
+1 yılHayır değil hatta boyle biriyle evlenmek istiyorum ve defalarca burada soru olarak sordum ama cesur kimse yok... ve bunu istediğim için de siz kızlar beni eleştirip duruyor...
11 Yorumla- +1 yıl
Sen istermisin ?
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayır yani erkekler bakire istiyor ya mesela çoğu kız bakireliği bozdurmayıp oral anal sürtünme her haltı yiyor öylesi denk gelse ne yapacaklar anca adam kendisi kanacak kız ayakta uyutcak onu
12 Yorumla- +1 yıl
Davul delınmemiş tokmagın değmediği yer kalmamış o mevzu anlamazlar bunu
Cevap sahibi+1 yılBoşver öylesine anca öyle kadınlar denk gelir hiç üzülmüyorum
Yaşamayan yaşamayana, yaşayan yaşayana olsun diyorum. Herkesin kendi hayatı fakat bende tolerans yok.
10 Yorumla
+1 yılNe yaşamış olursan ol bu senin değerini belirlemez. Senin hayatın, senin tercihin. Seni böyle kabul etmeyen, seni haketmiyordur zaten.
10 Yorumla
+1 yılNamus iki bacak arasında değil, bu yüzden bi kıza değer veren adama sormak lazım o daha önce bişey yaşamadıysa, buna kötü deme hakkı var.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılErkeğin yaşaması ile kadının yaşaması arasında fark yok
41 Yorumla- +1 yıl
Bunu nedrn anlamıyorlar söylesem bana namussuz gozuyle bakarlar
Aşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. bu toplumda fazlaca sorunmuş gibi algılanıyor ama öyle olmaması gerek
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılSende anlayış gösteren bir erkek arkadaş bulacaksın kendine
10 Yorumla Yasayin pisman olmuyacaksan yasayacaksin tabiki sizinde hakkiniz rahat olun
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Hayir senin bedenin senin kararin bunu ogrenmelisin
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılBen evlendiğim insanın ilki olmak isterim, aynı zamanda ben de ilk ilişkimi evlendiğim, sevdiğim insanla yaşamak isterim.
Şahsi görüşüm bu.05 Yorumla- +1 yıl
Haklısınız ve yerli yerınce bi istek
- +1 yıl
Ha bu arada az önce bir görüşte denk geldim de; zorla yapılmış tecavüz bu olayın dışında sayılır. Çünkü senin elinde olan bir durum değil. Evleniceğin insana önceden haber verirsen ve aklı başında birisiyse bunu sorun edeceğini düşünmüyorum.
- +1 yıl
Geçmiş olsun, Allah yardımcın olsun 🙏
- +1 yıl
Ben söylesem namussuz olurum söylemedım bikex birine guvenıp söyledım oda terk ettı
- +1 yıl
Tecavüzün de çeşitleri var ama, eğer tanımadığın birinin zorla tecavüzüne uğradıysan sen haklısın
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Değişir. Mesela grup yapmışsa falan o kötü tabii kckskd ama bir şeyler hissettiği bir insanla yaşamış olması beni çokta rahatsız eden bir durum olmaz
02 Yorumla- +1 yıl
Ya oyle degıl bıkez olan birşey tekrarı olmadı ama o sanıyor ki bıkere yattıysan her. Koşulda yaparsın Allah var yukarda gunah nedir bilen insanım açık bile giyinmem ben içim dışım bir ve kımseyı kandırmadım
+1 yılbnece bunun yani bakireligin bi önemi yok. sadece ilişkiye hazır olup olmamak var
16 Yorumla- +1 yıl
Ben dogu tarafındadyım burda insana eskort gozunde bakarlar duyarlarsa
- +1 yıl
iyyy dogu bati fark etmiyo doğudaki cahiller burayada geldiği için genel olarak cahil bi ülke
- +1 yıl
Malesef hayatımız bitiyor bu şekilde umarım en yakın zamanda ölürüm
- +1 yıl
oku kac ordan kurtul
- +1 yıl
Maddiyat yuzune okulu bırakmıştım onu yapmam mumkun degıl şu an keşke olsa
- +1 yıl
ya cok üzüldüm :(
+1 yılEvet, ben erkek halimle bu yaşıma kadar bir kızla el ele bile tutuşmadıysam çok kötü kanks
18 Yorumla- +1 yıl
Erkek haliyle😂 beyimiz ilah cunku.
- +1 yıl
Sen gbı ınsanların boyle konuşması çok haklı ama yemedıgı bok kalmayıp. Buna laf etmeleri çok saçma bence
- +1 yıl
Erkekler istediği kadınla beraber olabilir, onu kullanıp çöpe de atabilir. Eskort'a gidip milli de olabilir, ilah olmakla ne alakası var kanks?
- +1 yıl
Bende istediğimle beraber olabilirim bu ne benim kendimi kullandirdigim nede karsimdaki partneri kullandigim anlamina gelir. Karsilikci cinsellik yasamak bi tarafi yuceltirken diger tarafi asagilik kilmaz boş yorumlar yapma. Biz kadinlar peçete ya da şişme bebek değiliz cope atilacak bi eşya değiliz buram buram erillik kokuyorsun tiksindim senden.
- +1 yıl
Ben bu yaşıma kadar neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilerek yaşadım, helalin olmayan biriyle cinsellik yaşayan ve bunu aşırı normal birşeymiş gibi anlatan kızlardan tiksindiğim doğrudur.
- +1 yıl
Erkeklerdende tiksin kadin tek basina yapmiyor değil mii
- +1 yıl
Helali olmadan cinsellik yapan herkesten tiksiniyorum zaten
- +1 yıl
Tebrikler o zaman.
+1 yılHayır nötrüm bu konuda. İster yaşamış olsun ister yaşamamış olsun. Benle anlaşabiliyor mu anlaşamıyor mu ona bakarım.
01 Yorumla- +1 yıl
Benim gibi düşünen bir çok erkek varken , kızların umursadığı hertürlü işi yapıp bakire kız isteyen erkeklerin görüşleri.
Gizli Üye(30-35)+1 yılnasıl bir şeyler yaşadığına bağlı şimdi normal sevgilisi olur yaşar sıkıntı yok da ormana götürülüp 5 kişi tarafından parça pinçik edilene kadar yaşadıysa kendi isteğiytyle yani istemem ben
10 Yorumla
+1 yılCinsellik lanet olası son derece normal bişey. Yaşamamak anormaldir.
02 Yorumla- +1 yıl
Bu cocuk neden bana böyşe yaptı ben kabullnemem böyle bişeyı falan dedi ben kötü biri degılım ki neden kötü şeyler yaşıyorum
- +1 yıl
Eski kafalı olduğu için. Gerı zekalı olduğu için. Muhafazakar olduğu için. Geri de kaldığı için. Resmindeki sen isen, zaten daha iyisini hak ediyorsundur. (Beni takip et biraz yazışakım)
Yaşamayan var mi? Cinsel anlamda bir sey yaşamış olman bir sey degistirmez.
08 Yorumla- +1 yıl
Kız degılım ama 😭
- +1 yıl
Cok sevmiştim çok ama o blmıyorum benı terk ettı Sebepsiz yere
- +1 yıl
Umarım çıkar yoksa ben kendime kmtü seyler yapcam kımsem yok çünkü benm
Gizli Üye(30-35)+1 yılKötü bişey olmadığını sen kabullen önce sonra karşındakine anlat
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHer insan hata yapabilir.. bu hatafa sayilmaz o an istemişsin yapmisin.. ama malesef bizim ulkede erkekler yaoinca normal kadin yapinca kotu oluyor
04 Yorumla- +1 yıl
Benmki isteyerek olmadı ki
Cevap sahibi+1 yılTecavüzmü seninki daha kotuymuş inş atlatirsin bu durumu
- +1 yıl
4 senedir ne çektgımı Allah biliyor
Cevap sahibi+1 yılGercekleri kabulenmen lazim olan olmuş kendini daha fazla yipratma bence.
- Aşk İlişkileri konusunda 7,6b cevap paylaştı.
+1 yılİşte o denk gelememek talihsizlik zaten o denk gelmeler bı tutsa kimse mutsuz olmazdı galiba
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMadem ki bu kadar kafana takiyorsun o zaman neden biseyler yaşadın ki 🤔
02 Yorumla- +1 yıl
Bilemezdim sonumuzun böyle olacagını ve ilkkez birisyşe bişey yaşadım ben
Cevap sahibi+1 yılPeki o ilişki yaşadığın kişiyle ciddi bir ilişkin mi vardı kankacim?
+1 yılBana yaz ozelden anlatayim kadin ruhundan anlamıyor onlar
10 YorumlaBence cok gereksiz insanlarin gecmisine aldirmamak gerek
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAnlayışlı bir insanım dertleşmek istersen de dinlerim
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBişey demedin
Çok kötü bir şey değil ama bakir bir erkek kendisi gibi birini istemesi ya da bakire bir kızın kendisi gibi birisini istemesi çok normal bir şey
02 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısınız ama kendisi herşeyi yapmış yaşamış
karşıma geçip geçmişi ne olursa olsun dile getiren kadını orada terk ederim
00 Yorumla
+1 yılSu sekilde soyleyeyim gecmis geçmiste kalmsi ben bu yasima kadar birsyeler yasamadim ama kimseyi yarglamam
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAnlayış göstermek lazım seviliyorsam herseye göğüs gererim mutlu olurum
00 Yorumlaiğrenç erkeğinki de iğrenç her türlü iğrenç
11 Yorumla- +1 yıl
dini nikah yapar öyle yaşardım ama hiçbir nikah süreli olamaz. yani ömür boyu o kişiyle olmak için din nikah yapılır ama ilerde istememene rağmen boşanma ihtimali vardır. ancak ta en başından 1-2 sene sonra ayrılırım hesabı yapılarak yapılan nikah, nikah olmaz. muta nikahı olur ki bu da kesinlikle yasaklanmıştır.
Bunsebden bask akimseyi ilgilendirmez
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 488 cevap paylaştı.
+1 yılTüm erkekler aynı değil. Yaşadıkların normal
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen bu yaşıma kadar yapmadım ama herkesin kendi hayatı bi şey diyemem
10 Yorumla
+1 yılHayır böyle şeyler düşünecek kadar salk olmayın
10 Yorumlabunu öncelikle kadınlar aşmalı
10 Yorumla
+1 yılBence tecrübeli olmasının bi sakıncası yok
20 YorumlaBen yaşamadım. Yaşamayan birini tercih ederdim.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 13,8b cevap paylaştı.
+1 yılÖnemsiz
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 9b cevap paylaştı. Neden çok kötüydü? Ne oldu ki?
04 Yorumla- +1 yıl
T.. vzden farkı yoktu istegımle olmadı
- +1 yıl
İstemiyorum dedıgım halde. Yaptı gücümde yetmedi
Gizli Üye(18-24)+1 yılHayır
20 Yorumla
+1 yılKötü öyle bir kız istemem
06 Yorumla- +1 yıl
Burdan bakınca onune flörtleşecek bi tip var sende bu arada kötü olan yaşanmış şeyler degıl sizin kalbniz
- +1 yıl
Başkasının elledigi kızla işim olmaz maalsef
- +1 yıl
Beyın yerine bence bok var kafanda
- +1 yıl
Zoruna gitmesin bakire değilsin diye
- +1 yıl
Sende bakir degılsın. 👍
- +1 yıl
Bakirim
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Nasıl ulaşırız sana
00 Yorumla
+1 yılevet
10 Yorumla
+1 yılEver
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 12,4b cevap paylaştı. Mutluluklar dilerim
00 Yorumla
+1 yılYok, herkesin bir yaşamı vardır iyi ya da kötü
00 Yorumlayüzde 30
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayır tabikide
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılİğrençsin
01 Yorumla- +1 yıl
İrenç olan sensin kalbın gbı gecsın ömrün
kötü degil
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim için önemli
10 Yorumla
Devamını Gör(44)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer