Sİzce bı kızın önceden bişeyler yaşamış olması cok mu kötü?

Erkeklerde yaşıyor sorun degıl ama akdın olunca namussuz gözunde bakılıyor ben bıkez yaşadım ve cok kötuydu. Yıllarca unutamadım ama bunu anlycak kapasitesi yook bazı erkeklerın anlayacak olanlarda bana denk gelmedi 😔
Sİzce bı kızın önceden bişeyler yaşamış olması cok mu kötü?
Cevapla