Sizce beklentide olmaktan ötürü suçlu muyum?

Ben 2 yıldır kanserle mücadele ediyorum ve şu an kendimi iyi hissetmiyorum. Farklı bir tedaviye başlanacak ama o da riskli. Tedavi masraflarım çok fazla. Babam işçi. Annem tedavi masraflarım için evde bir şeyler yapıp satıyor. Ben de evden çalışarak bir şeyler yapmaya çalışıyorum ama ev kirası tedavi masrafları derken yetişemiyoruz. Erkek arkadaşımla bu durumu paylaştım. Takdir ediyorum çabanı dedi. Sana ben de destek olmak istiyorum dedi ve 20 tl verdi. Ben teşekkür ederek almadım. Onun da destek olmasını beklerken böyle yapması dalga geçer gibi hissettirdi. Sizce ben ondan beklenti içinde olduğum için suçlu muyum ve abartıyor muyum?

Güncellemeler
+1 yıl
ve onun bir miktar borcu vardı. Ben de ödemesine yardımcı olmuştum. Şimdi tekrar borçlandı ve borçlandığı kişi için bana şunu dedi. O adam bana lazım o yüzden önceliğim bu borç dedi. Haliyle canım acıdı. Öncelik senin sağlığın cümlesini duymayı isterken öncelik olarak adama olan menfaatinden dolayı onu düşündü. Tabiki borcunu ödesin ona bir şey demiyorum ama sözleri çok kırıcı
Sizce beklentide olmaktan ötürü suçlu muyum?
Cevapla