Üniversitedeyim ama kimse ile tanışıp sosyalleşemedim, ne yapmalıyım?

Okuldan eve gidiyorum. Kimseyle sosyalleşemedim. Çünkü tanışmak için bir ortam olmadı maalesef bende çekingen biriyim. Neyse klüp , topluluk önerisi falan yapar mısınız katılıp birileriyle tanisabilecegim?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellendi
Üniversitedeyim ama kimse ile tanışıp sosyalleşemedim, ne yapmalıyım?
Cevapla