Uzun zamandır kimseyle sosyalleşemiyorum. Ne yapmam lazım?

Yani pek arkadaşim yok yani samimi olduğum 1-2 kişi var onlarla da çok nadiren buluşuyoduk onun haricî gerçekten bıktık bu olaydan ne yapmalıyım?

Uzun zamandır kimseyle sosyalleşemiyorum. Ne yapmam lazım?
Cevapla