Üniversitede hiç arkadaşım yok, nasıl sosyalleşeceğim?

O üniversiteye gidince yine aci cekicem. Ilk senem berbat gecti hic arkadas yapamadim. Mizacim sert diye yanima gelen de olmadi. Yurt koselerinde aglayarak gecti tum senem😭. Kendimi cok yalniz hissediyorum, ailem de evim de yok orada.

Üniversitede hiç arkadaşım yok, nasıl sosyalleşeceğim?
Cevapla