Kız tarafının ne kadar masrafı oluyor?

Babam yok tek başıma kalkıcam bunca şeyin altından. 15 bin nişanım tuttu ortalama mekan+elbisem+erkek tarafına bohça. Bugün yatak odası takımı aldık 35 bin TL. 10 bin ıvır zıvır olan çeyizim tuttu + ankastre seti, bulaşık makinası 15 bin+ kınam var Ağustos da 10 bin de orası+ 10 bin damat takımı

95 bin tutuyor ortalama bizim kızın ödediği para

Kız tarafının ne kadar masrafı oluyor?
Cevapla