İş yerinde arkamdan saydıran kız şimdi buluşmak istiyor, ne yapayım?

İş yerinde 3.5 yıl ciddi mobbing gördüm. Arkamdan konuşan mi dersin , beni dışlamaya çalışan mi..

Kötü olduğu kadar iyi günümüzde oldu inkar edemem ama onların bana yaptıkları sebebiyle bej istifa etmek durumunda kaldım, daha fazla kaldiramiyordum. Bunlara sebep olanlardan biri hatta benim gittiğim gün ağladı filan gidisime.. Ya garipliği bakar mısınız, şu anda da arada bir yazıyor buluşalım vs diyor. Ben anlamıyorum bu insanları...

İş yerinde arkamdan saydıran kız şimdi buluşmak istiyor, ne yapayım?
Cevapla