Doksanlı yılların güzel olmasının nedeni sizce neydi?

Bence çocukluğumuza denk gelmiş olması. insan dönüp dolaşıp çocukluğuna sığınmak istiyor. yara almış tüm çocukların yaralarından öperim. 🌸
Doksanlı yılların güzel olmasının nedeni sizce neydi?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru için teşekkürler ederim 🌺
Doksanlı yılların güzel olmasının nedeni sizce neydi?
Cevapla