Evlilik baskılarına nasıl karşı duruyorsunuz?

Yaşım 28, evlilik benim için olsa da olur olmasa da ztn bu zamana kadar hayatıma bir erkek bile almadım, ihtiyacım olmadi hiç.

Annemden babamdan bile sıkılıyorum, genelde yalnız takılıyorum, yalnız geziyorum, yalnız yiyorum içiyorum dünyaya yalnızlığı ispat için gelmişim sanki..

Yengemde bana kızım evlen evlen.. gul bile gonca iken güzeldir diyor.. sizce derdim evlilik mi 😬

Evlilik baskılarına nasıl karşı duruyorsunuz?
Cevapla