Dün bir erkek tanıdığım bana evde kalacaksınız "erkekler artık evlenmiyor siz de yalnız kalacaksınız mutsuzluktan gebereceksiniz" filan dedi.😂
Ben de yanıt olarak şunu söyledim.
"Eğer şuanda 160 boyunda 90 kilo ve doğru dürüst işi gücü olmayan ozguvensiz bencil açgözlü ( bu özellikler ona ait çünkü) biriyle evleniyor olsaydım o zaman da bayağı bir insan bana çok mutsuz olacaksın kala kala buna mı kaldin derdi benim psikolojim o zaman da bozulurdu" dedim. Bir anda yüzü düştü ve ortamı terketti.
Normalde erkekleri dış görünüş ya da maddi durumlarına göre asagilamam arkadaşlar. Bu onları kötü bir insan yapmaz. Ama kötü niyetli olanlara yeri geldiğinde hadlerini bildirmek için bu özelliklere göre toplumdaki yerlerini hatırlatabilirim. Çünkü toplum benim kadar merhametli değil.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer