19 yaşımda annemden dayak yedim, arkamda kimse yok ne yapacağım?

annem sinir hastası :/ ne dense ben hastayım diyor ne şaka yapsak hastalığımla dalga geçme diyor. Halbuki hastalığının lafı ağzımızdan bile geçmiyor. Benim 4 çocuğum var normal böyle olmam dedi teyzemin 5 çocuğu var dedim şakasına. Odaya gittikten sonra gelip yumruk attı? Erkek kardeşim (11) gelip dalga geçti dans etti ben de ona çık odadan dedim bunu dediğim için yine dayak yedim :/ anneme zarar vermemek için kendime zarar verdim. Babam geldi ayırmaya çalıştı anneme deli dedim sinirle. Annem kendime vurduğum için beni yine vurdu. Sonra çıktılar. Annem labtobu aldı benden. fark ettim ki boynum hep tırnak izleri kolum morarmış. Yanıyor şu an. Babamla mutfakta oturup sohbet ettiler. babam hiç yanıma gelmedi. Annem beni kedilerimle tehdit ediyor, babama yarın sokağa at dedi. ne yapacağım ben kimse yok yanımda. Kedilerimi sokağa atarlarsa ben de annemin yalanlarını ortaya çıkarırım gerekirse boşatma durumuna getiririm ikisini. Hiçbir şey umrumda değil.
19 yaşımda annemden dayak yedim, arkamda kimse yok ne yapacağım?
Cevapla