Öyle yalnız hissediyorum ki kendimi. Annemden büyük bir kazık yedim. Annem bana sırtını döndü. Sizce ne yapmalıyım?

İnsanı en çok annesi sever demi. Annem beni hiç sevmiyor bence. Elti, görümce, kaynana, kayınbaba, eş onların attığı kazık önemli olmaz da anadan yenen kazık insanın zoruna gider.3 aydır annemle görüşmüyorum. Annem beceriksiz olduğum için beni aşağılıyor. Ben çok değer verdim ona. Ama değer görmedim. Hep kaçıyor benden. Dertleşmek istiyorum. Telefonu yüzüme kapatıyor."Ben senin evine gelemeyeceğim"dedim. Oda "gelme, sana mı yalvaracağım"dedi. Dik dik konuştu. Bende ne onunla görüşeceğim, ne arayacağım, nede özel günlerde hediye alacağım ona. Arkadaşım da Yok, sosyal değilim ama kocamla aram iyi. Ona yansıtmamaya çalışıyorum annemle aramda olanları. Bugunden itibaren karar verdim o kadını asla aramayacağım, evinede gitmeyeceğim
Öyle yalnız hissediyorum ki kendimi. Annemden büyük bir kazık yedim. Annem bana sırtını döndü. Sizce ne yapmalıyım?
Öyle yalnız hissediyorum ki kendimi. Annemden büyük bir kazık yedim. Annem bana sırtını döndü. Sizce ne yapmalıyım?
Öyle yalnız hissediyorum ki kendimi. Annemden büyük bir kazık yedim. Annem bana sırtını döndü. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla