İnsanı en çok annesi sever demi. Annem beni hiç sevmiyor bence. Elti, görümce, kaynana, kayınbaba, eş onların attığı kazık önemli olmaz da anadan yenen kazık insanın zoruna gider.3 aydır annemle görüşmüyorum. Annem beceriksiz olduğum için beni aşağılıyor. Ben çok değer verdim ona. Ama değer görmedim. Hep kaçıyor benden. Dertleşmek istiyorum. Telefonu yüzüme kapatıyor."Ben senin evine gelemeyeceğim"dedim. Oda "gelme, sana mı yalvaracağım"dedi. Dik dik konuştu. Bende ne onunla görüşeceğim, ne arayacağım, nede özel günlerde hediye alacağım ona. Arkadaşım da Yok, sosyal değilim ama kocamla aram iyi. Ona yansıtmamaya çalışıyorum annemle aramda olanları. Bugunden itibaren karar verdim o kadını asla aramayacağım, evinede gitmeyeceğim
Öyle yalnız hissediyorum ki kendimi. Annemden büyük bir kazık yedim. Annem bana sırtını döndü. Sizce ne yapmalıyım?
Kalbin kırılmış haklısın. ama anne canını versen hakkı ödenmez. bir sor bakalım ben sana ne yaptım da sen bana böylesin diye? Artı insanlar yaşlanınca önce demansa yakalanır genelde bazen unutur tuhaflasır. hastalık belirtisi olabilir. doktora götür arada şeker tansiyon kalp beyin ne varsa kontrolden geçir. yanında olsun. iyileşir belki yaşlılık zor.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yok annem beni önemsemez Hep bir yük olarak görür, hep utanır benden. Beceriksiz olduğum için aşağılar beni
Bak arkadasim annedir yinede sen ayaklarininn \stunde dur ona muhtac olma ama onuda kırma idare et yani hep ayniyiz emin ol kimse cocundan olundan kizindan memnunndegil idare ediyoruz iste
En İyi Cevaplar