Annemi şimdiye kadar çok üzdüm ve yordum. Ne yapmalıyım?

Benim yüzümden başına olmadık işler açıldı. Mahkemeler, hastaneler gezdik. Sırf inadım ve aptallığım yüzünden. Gönlünü nasıl alabilirim? 11 sene süründük benim yüzümden. Bipolar bozukluk hastasıyım. İniş çıkışlarım yüzünden... Nefes alsam suçlu hissediyorum.

Annemi şimdiye kadar çok üzdüm ve yordum. Ne yapmalıyım?
Cevapla