Arkadaşlar Çok Kötüyüm Ben Şimdi Annemsiz Nasıl Yaşıcam😞? Sizce Neler Yapmalıyım?

Annem ve babam olacak pislik 3sene önce anlaşmalı boşandılar ben annemle yaşıyordum 5ay önce işten çıktım eve gidicem otobüste ekmek alayım mı diye annemi bir kaç kere aradım açmadı😞gittiğimde oturduğumuz apartmanın önünde bir Kalabalık, cenaze aracı polisler vardı benim hiçbirşeyden haberim yok arkamda bir Kadın Nermin'i çıkarıyorlar deyince annemin adı anladım sonra Kendimi kaybettim zaten😞Şerefsiz ortada ne vardı Ki annem aramaz sormaz annemi 7defa bıçaklayıp Karakola teslim olmuş annemi hayır kurumundan yemek getiren görevliler fark etmiş o Katil şu an cezaevinde vicdan azabı çekiyormuş benimle görüşmek istiyormuş ama gitmicem gebersin Allah belasını versin 5aydır halamda kalıyordum daha fazla Kalmak istemedim dün Korkarak içim yana yana eve geldim annemin hayatını kaybettiği salonda annemle ikimizin fotoğrafını görünce tam 3saat Kendime gelemedim arkadaşar ben şimdi annemsiz ne yapıcam? siz olsaydınız ne yapardınız?
Arkadaşlar Çok Kötüyüm Ben Şimdi Annemsiz Nasıl Yaşıcam😞? Sizce Neler Yapmalıyım?
Cevapla