Hiçbir arkadaşımı kıskanmam hep onların iyiliğini isterim. Kıskanan varsa da o onun düşüncesidir. Bence tüm insanlar eşit. Kimse kimseden üstün değil. Üstün olduğunu düşünen aslında en zayıf kişidir. Hiçbir şey yapmama gerek yok kıskanan yine sizi kıskanır. Ekstra çabaya gerek yok. Davranışımşa belli ederim kıskanç olduğunu.
www.instagram.com/.../?igshid=YmMyMTA2M2Y= 1. Araya mesafe koyarak 2. Mecbur kalmadıkça aynı ortamda aynı havayı teneffüs etmeyerek. 3. Çok sık göruşmeyerek. 4. Onları aramayarak sormayacak, onlar ararsa şayet konuşmayın kısa tutup görüşme isteklerini kibarca red ederek.. 5. Sosyal medya üzerinden hiç birini takip etmeyerek ve onların da beni takip etmesine müsade etmeyerek. 6. Onlarin yanında hayatımda olan iyi veya kötü hiç bir şeye mi anlatamayız onlara açık vermeyerek..
Açıkçası neden kıskanıyorlar hiç anlamış değilim kıskanılacak bir tarafım da yok ama tam da senin tarif ettiğin gibi eskiden birkaç arkadaşım olmuştu onlardan olabildiğince uzak durmaya çalıştım Uzak durduğumu gördüklerin de onlar da bir şeylerin farkına vardığımı anlayıp benimle iletişimi kestiler Zaten benim istediğimde buydu kalp kırmadan kötü cümle kurmadan usluca arkadaşlığımızın bitmesi bence en doğru şeyi yaptım