Sizi içten içe kıskanan veya enerjinizi sömüren bir arkadaşınız oldu mu bu kişilere nasıl davranılır?

Maalesef ki etrafımızda böyle insanlar çok var bizim iyiliğimizi istiyormuş gibi yapıp aslında kötülüğümüzü isteyen bizi kötü şeyleri yönlendiren peki sizin hayatınızı çevrenizde böyle insanlar var mı hiç oldu mu Nasıl davrandınız sizce böyle insanlara nasıl davranmak gerekiyor?

Sizi içten içe kıskanan veya enerjinizi sömüren bir arkadaşınız oldu mu bu kişilere nasıl davranılır?
Cevapla