Kriz yönetiminde başarılı mısınız 😂 sevgilinin kıskançlık krizi yönetilmez şimdi

Kriz yönetiminde başarılı mısınız 😂 sevgilinin kıskançlık krizi yönetilmez şimdi

Sevgilim yakın arkadaşımı kıskanmazdı benim. çünkü sevgilim bana güvenirdi ne olursa olsun bende aynı şekilde güvenirdim. zaten ben kıskançlığı çok gereksiz buluyorum kesinlikle. sevginin kıskançlık ile bir ilgisi yoktur benim gözümde çünkü seven insan kıskanmaz sevdiğine güvenir benim en yakın arkadaşım kız olduğu için belki kıskanabilir ama ben güvendiysem demek ki sevgilim de güvenebilir yani ben sevgilim olduğu zaman zaten yakın kız kankam ile çok samimi olmam ki ya da sevgilimin hoşuna gitmeyecek veya onu kızdıracak hiç bir şey yapmazdım hiç bir şekilde. ama oldu da kıskandı diyelim. o zaman da durumu açıklardım kıskanmasını gerektirecek bir durum olmadığını söylerdim ben beni anlayış ile karışılardı zaten. eğer hala devam ediyorsa da muhtemelen orta yolu bulmaya çalışırdım çünkü yakın arkadaşımı da durduk yere çıkarmazdım ki hayatımdan sonuçta bir geçmişim var.
Hanım kıskandıysa yakın arkadaşlara yol görünür 😆 kadın içgüdüsüne güvenmek lazım. Bir kadın erkeğini gerçekten değer verdiği için kıskanıyorsa bunun ardında hayırsız bir durum var demektir. Kadın bir şey biliyor, sen hele bir kulak ver. Sözel olarak bir şeyler söylemiyor olabilir ama kalpten söylüyor. Biz erkekler için kadın ruhunu anlayabilmemiz çok önemli. Şimdi bunu söylüyorum diye hanımcı olacaksam olayım, gerçek bu 🙂 bir kadın erkeğini gerçekten seviyorsa aklının ucundan zerre tanesi kadar kötülük geçmez, hepsi bizim iyiliğimiz be tekamülümüz için erkekler
Cevap
21Cevap
Kıskanmıştı, hoş o kadar belli etmedi ama farkındaydım. Bana güvenir, sınırlarımın olduğunu bildirdi, bilmeseydi dilediği yoldan birisini seçip yoluna gidebilirdi. Bazıları sevgilisi istiyor diye arkadaşlarını siliyor ama ben silmem. Eski sevgilim için birisini silseydim pişman olacaktım çünkü; kendisi beni aldatmayı seçti. 🙂 Bu tavrım hep netti. Ben sevgilim ya da karım için arkadaş silmem. Zaten şu an sohbetimin olduğu 2 kadın 10-11 senelik arkadaşım, kardeşim. Her ne kadar internetten tanışmış ve henüz yüz yüze gelememiş olsakta onlar benim için hayatıma girecek sevgilimden daha değerlidir çünkü dediğim gibi onlar benim kardeşim. 🙂 Kimse için kimseyi silmeyin ama düşüncelerine saygı duyun, varsa aşırı durumunuz kendinizi törpüleyin ama kimseyi kimse için silmeyin.
İkisinede karşı mesafemi koruyarak idare ederim.
Arkadaşımdan sevgili için vazgeçmem.
Büyük konuşmayayımda daha fazla başıma gelmesin 😂
Enişte duy duy bak senin için bizden vazgeçmez ayağını denk al görüyosan. 😂
Ya pandacım ortalığı karıştırmasana şimdi 😅
Bunu yaşadım biliyor musunuz ve tahmin edin ne oldu?🙃
Ne oldu kanka
Ayrıldık ❤️🩹
Benim erkek yakın arkadaşım olmaz ben baştan duvar örerim. Yapı olarak mesafeli biriyim.
Kıskançlık kişinin kendine olan özgüvensizliğinden kaynaklı bir durum bence
Sevgilinin arkadaşın tavrını beğenmemesi ayrı kıskanması ayrı bir durum
Yani kıskanmasıni norm karşılayabilirim. Bende kıskanırım çünkü birazda olsa. Onların gerçeten güvenilir veya iyi olduğunu anlatmaya çalışırdım herhalde.
Sevgilim'ile arkadaşlarımı aynı ortamda bulundurmam.. Iki tarafa aynı anda ilgi gösteremem, dağılırım... Hayatımdaki insanlar değerlimdir, o yüzden sıraylen herkese ayrı özen ve ilgiyle yaklaşırım...
Sevgilim varsa zaten ona karşı olan sorumlulugumu yerine getiririm getirdiğimden dolayı bu tarz bir kıskançlık düşüncesine asla sokmam
Kanki o duruma düşürmez ki kimse kendini seviyesini korur bir şekilde öyle gevşek gevşek samimi olmaz herkesle
Kıskanmasını gerektirecek kadar samimiyetim dostum bile olsa asla olmaz olamaz bu yüzden idare etmemi gerektirecek bir şey yaşanmaz
Aman arkadaş dediğin nedir kocam olacak adam varken hepsini tek tek çıkarırım hayatımdan bir kocam kalsın yanımda yeter bana.
Bir ilişki güven ister karşılıklı güven olmalı kimse kimseyi kısıtlama hakkına sahip değil. Kadının da erkeklerinde arkadaşları olur
Karşı cinsteki yakın arkadaşlarını bırakamayacaksan hiç sevgili yapma, derim.
Bunu acaba ne zaman anlayacaklar
O düşünsün nasıl ikna edeceğini, beni kısakanacağı biri olmazdı
kıskançlık durumları içinden çıkılmaz bir hal alıyor. inşallah öyle bişey yaşamam
Eski sevgilim olur, yakın arkadaşı kıskanan kişiden fayda gelmez
Sevdiğim yakın arkadaşlarımı kıskanmamasi gerektiğini bilir.
Kıskanmak saçma ama onlar yüzünden ilişki iyi ilerlemiyor doğal
Sevgilimin kıskançlık krizlerini yönetmek benim sorumluluğum değil kendi içinde kendini yatıştırsın.
İdare etmem ayrılırım yıllarımı verdim ben dostluklarıma onun için bırakmam hiç birini
O güve verilmemiş ise kişi kendini sorgulamalı.
Yakın olarak erkek arkadas edinmiyorum. Disileri de kiskanmaz bi zahmet
Ortak takıldığımız için alın sorununuzu aranızda halledin derim
Arkadaşlarımın sevgilileri de aynı şeyi yapıyor o yüzden arkadaşlarım anlayışla karşılar bu durumu
Böyle bir durumunuz varsa sevgili edinmeyin. Sevgili edinecekseniz böyle bir durumunuz olmasın
Sevgilin yakın arkadaşımı kıskanacak hee ayrılırım sonrasında aldatılmaktansa
Benim hiç yakın erkek arkadaşım yok zaten asıl sorun geçmişte beni aldatmış kişinin aldatmadan önce yakın olduğum kız arkadaşlarımı kıskanmasıydı 🤮
Hoşuma gider ama abartırsa rahatsız olurum
Öyle bir şey söz konusu olamaz
Benim sevgim hepsine yeter
ben erkek arkadasimla mesafemi kordugum surece sevgilim karisamaz bende o kiz arkadasiyla cok samimi olmadigi surece karismam
Bir sürü erkek kankam var ve düzenli görüşürüz topluca kızlar falan. Yani ne diyim onun için arkadaşlarımı satamam. O yokken onlar vardı.
Kıskanacağı kadar samimi olmam.
her yakın kız arkadas tehlıkedır em ufak bıseyde verır sende düt.. sın
Sevgilimi postalardım kıskançlık krizlerini çekemem😏
Kıskanıyorsa problem yokta kiskanmiyorsa problem durumu idare etmek diye bir şey yok tercih senin
kız arkadaşı olmasın ya annesini kıskanan ben varken arkadaşa ne gerek var aaa
Tehdit ederim hdhdhd
👀
Senin nereni kıskanıyorsa..
?
Niye kiskandigi onemli
Sevgilim eski sevgilim olur 😂
Senle uğraşamam derim direkt dımdızlak kalır
Duruma göre değişir bilemedim
Dozunda kıskançlık iyidir %5 veya 10
İdare edemezdim sanirim
Bi şekilde ara bulmaya çalışırm
Arkadaşlarımı silerim
Kıskanmaz ya ben o kadar samimi olmam.
Kendi sorunu hiç uğraşamam.
Beni kıskanması hoşuma gider
Yakın arkadaşlarımı silerim
Kiskanacagi davranışta bulunmam
direkt sevgilimi hayatımdan atarım
İdare edemem , sogurum ben
Kıskansın aw bana ne aldattı sonuçta
Ben kıskanıyorum o 0 kıskançlık
yonetmem ayrilirim biter gider
Kız olan yakın arkadaşım yok
Orta yol bulması çok zor heralde birisi giderdi
Edemem valla s:(
Idare edemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?