Fesat ve kıskanç arkadaşlarınızla nasıl baş ediyorsunuz?

maalesef benim fesat arkadaşım benim söylediğim her şeyin olumsuzunu söylemeye niyetlenmiş. ben bir kıyafet alıyorum kendime ben ona o kadar para vermezdim diyor mesela. ben ailemle ilgili güzel bir şey anlatıyorum hee o bizde de var veya bizde de öyle vs. gibisinden geri kalmamaya çalışıyor. çok mu takıyorum kafama ben mi abartıyorum bilmiyorum ama sıkmaya başladı artık. üniversite’de sınıf arkadaşım zaten sınıfta herkes gruplaşmış kızla kavga etsem kimle takılıcam vallahi son senem diye sabrediyorum ama la havle cidden ya
Fesat ve kıskanç arkadaşlarınızla nasıl baş ediyorsunuz?
Cevapla