Haksızlığa gelemiyorum ne yapmalıyım?

Biraz uzun olcak yazdıklarım. Ben 4 senelik evliyim. Nişanlılık döneminde kayınvalidem çok iyiydi benle sever4k evlendik bu arada. Nişanlılık döneminde hep iyiydi kızım yavrum derdi parada verirdi felan düğüne yakın kayınvalidem benden elini ayağını çekti oglunada sen al düğünden sonra destek cikcaz dediler kaynatam vefat etmiş. Kaynanamın maaşa sadece 10.000 TL kredi çektileriste gelinlik salon davulcu derken. Benim ailem onlardan istemedi pek bişey hani pırtı bohça felan istemedi zorlamayın kendinizi dedi hep. Düğünüm oldu bunlar benden elini çekti bileziklerini bozdurarak ödedim bütün borcumu. Bide abisi var eşimin evli. Eltimgille kaynanam aynı evde duruyorlar. Kaynanamın bütün gelirleri onların elinde bide evi var kaynanamın oranın kirasida onlarin elinde. Bize destek çıkmadılar çok zor zamanlardan geçtik istedik vermediler para. Neyse çok kavgalar yaşadık barıştık her seferinde affettim bu sefer oğlum oldu oğlumu hep yanındaki torunlarindan ayırdı. Onlara aldı herşeyi benim oğluma almadı hicbisey. Her konuda ayrım yaptı. Bu konuda bi kavga yaşadık 3 aydır küs durdum yeni aradı ozurdiledi son kez şans veriyorum sana dedim. Eltimle benimde ayrım yapar. Ona her şey alır bana gelince para yok der. Herşeyi benim ailem alır yapar bize o yapmayınca. Eltime ilk dogum hediyesi kolye taktı ben istedim bana oğlumun mevludunr çeyrek taktı onu doğum hediyesi say diyor. Sustum ektim 2. Bebeğini doğurdu geçen son şans dedim gittim oturmaya çağırdılar bi baktım eltimin boynuna 50.000 TL'lik altın yapmışlar öğrendim ki kaynanamin maaşa kredi çekip altın yapmışlar çok zoruma gitti lanet olsun dedim neden affettim. Onlara patlamamak için çok zor tutuyorum hakkım haram olsun dememek için zor tutuyorum kendimi. Düşüne düşüne kendimi yiprattim zoruma gittikve her şey ağlıyorum bana hayatı zehir ettiler zaten yaptıklarıyla ben ne yapıyım?

Haksızlığa gelemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla