Yasamak istemiyorum icimden hicbir sey yapmak gelmiyor ne yapmam gerk?

Sadece bir tas gibi bir yerde durmak istiyorum l, bir baykus gibi etrafi seyretmek istiyorum, kalbimin bir vuz gibi soguk olmasini istiyorum, duygularimdan arinmak ve en onemlisi tamamen yok olmak istiyorum. Yasamaya hayata gerek duymuyorum artik ben bittim. Icimdeki bu aci bebibyiyip bitiriyor. Yasama sevgimi aldi elimden once simdi hayatimi tamamen aliyor. Var olmak istemiyorum illerde yasayacagim uzuntulu olaylari gormek istemiyorun artik aciya doydum ben. Kalbim tasa dondu yok oldum ama hala canliyim nefes aliyorum.

Yasamak istemiyorum icimden hicbir sey yapmak gelmiyor ne yapmam gerk?
Cevapla