Psikolojik olarak çöktüm çünkü babam geliyor, sizce haksız mıyım?

6 senedir annemle birlikte yaşıyorum ve babam bizi terk edip gitti. Daha doğrusu parayı buldu sonra gitti. Şu an 500-600k Euro'su var ve onu katlıyor, bize hiç destek olmuyor.

Pazartesi geliyor ama ben kesinlikle benim evimde kalmasını istemediğimi söyledim, abimde kalacak. Tamam, seviyorum belki ama hep nasihat veriyor ve hiç destek olmuyor.

Ancak ben ölürsem rahat edeceksiniz diyor vs.

abime bari destek çık diyorum , inşallah yalan değilse abimin borcunu hafifletecek ama o da kendi suçuydu zaten vs.

siz böyle bir babaya sahip çıkar mıydınız?

ps: ben hastayken bırakıp gitti, abimi de borç içine koyduktan sonra kaçtı?

abim zaten ondan nefret ediyor

annem ise bize küsüyor , o sizin yine de babanız diyor.

Güncellemeler
+1 yıl
Kusura bakmayın sevgi ve nefret arasında kaldım ne hissettiğimi ben bile bilmiyorum
Psikolojik olarak çöktüm çünkü babam geliyor, sizce haksız mıyım?
Cevapla