Güncellemeler
+1 yıl
Kusura bakmayın sevgi ve nefret arasında kaldım ne hissettiğimi ben bile bilmiyorum
6 senedir annemle birlikte yaşıyorum ve babam bizi terk edip gitti. Daha doğrusu parayı buldu sonra gitti. Şu an 500-600k Euro'su var ve onu katlıyor, bize hiç destek olmuyor.
Pazartesi geliyor ama ben kesinlikle benim evimde kalmasını istemediğimi söyledim, abimde kalacak. Tamam, seviyorum belki ama hep nasihat veriyor ve hiç destek olmuyor.
Ancak ben ölürsem rahat edeceksiniz diyor vs.
abime bari destek çık diyorum , inşallah yalan değilse abimin borcunu hafifletecek ama o da kendi suçuydu zaten vs.
siz böyle bir babaya sahip çıkar mıydınız?
ps: ben hastayken bırakıp gitti, abimi de borç içine koyduktan sonra kaçtı?
abim zaten ondan nefret ediyor
annem ise bize küsüyor , o sizin yine de babanız diyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence haklısınız tabi ki ama bence boş verin çok umursamayın
Ben balkondan asagi atardim defolsun gitsin hozum gormesin
keşke ölse diyorum bazen sonra sus diyor iç sesim
Böyle bir lanet baba olmaz olsun.. anneme bile para vs vermiyor.. kadıncağız yazık yani 60 yaşında hala çalışıyor halbuki o parada annemin de %50 hakkı var
Anladim ondan dedim ya? Boyle babayi balkondan cumburlo asagi
Ah keşke ama sonra da merhametim ortaya çıkıyor.. dengemi bozuyor iyice
Hic bozmam ben. Sen bence evlen kurtul
Ya bana devlet sahip çıkıyor.. devlet olmamış olsa ben sana annen gibi bakmam bile diyor açık bir dilde
Allahım sen büyüksün
Manyak? Nerede yasiyorsunhz
Evlenmek kader.. şu an evlenmezsem bile olur çünkü kirada kendi evimdeyim
şu an annemle geçineçek durumdayım
Param var şükür yetiyor bana
Almanya 🇩🇪 dayım
Hayir babandan kurtul diye dedim
Bende Hollanda
Moldum
Moldum?
Memnun oldum yani
He oke bende
Her ne olursa o baban sahip çıkmalısin
Baba mı çocuğa sahip çıkacak çocuk mu babaya
@ballismus hastanelik hastayken beni bıraktı, abimi borç harç içinde yüz üstü , annemi de hayatla tek başına bıraktı
Şimdi de saygı bekliyor abimden ve benden ama bizde saydı denilecek duygu yok ona karşı
Ben olsam kabul etmezdim..
saygı
Edemiyorum zaten parası da zerre umrumda değil
Size destek çıkmadıktan sonra parası olsa ne fayda
@ballismus aynen öyle ve hep aşağlıyor abimi beni
3 hafta kalacak Rabbim abime sabır versin
Nefret ediyorum
Bence abine söyle o da evine alacaksa parasıyla alsın nasıl olsa size hiçbir katkısı yok ve madem parası var gitsin otelde kalsın başka yer mi kalmadı
@ballismus zaten amcana giderim diyor bize eywallah bile etmiyor. Ehliyet i için geliyor yani bizi sevdiği için bile değil
3000 km sadece mecburen gelmesi gerektiği için geliyor onu da açık açık dile getiriyor
Benim demek istediğim şu o size sırtını döndü diye sende aynısını yapma yani 🙏👏🏼
Öyle yapmaya çalışıyorum
Devam harikasin
Teşekkür
* öyle babayı
Aynen öyle