Şoförlüğüm çok kötü, kendimi nasıl geliştirebilirim?

Benim özellikle direksiyonum çok kötü arkadaşlar. Bir de trafikte yanaşma problemi yaşıyorum. diyelim ki ilerde yol ayrımı var ben ordan ayrılmak zorundayım ama oraya yanaşırken çok zorlanıyorum yani trafiğin içinde. park etmede sorun var. babam çalıştırıyor ama çok kızıyor bağırıyor hata yaptığımda o yüzden onunla çalışmak istemiyorum. ne önerirsiniz?
Şoförlüğüm çok kötü, kendimi nasıl geliştirebilirim?
Cevapla