Kardeşim bana çok kızgın ne yapmam lazım?

8. Sınıftan beri yurt dışında üniversite okumak istiyordum ve şu an kanada da tıp 3. Sınıf öğrencisiyim. Burada kendime ait evim ve bu sene aldığım arabam var. Babam eğitimim için yıllık açık konuşmak gerekirse 60bin dolara yakın para harcıyor. Tek umudu benim gibime geliyor. Kardeşim şu an amerikan kolejinde okuyup türkiye de yksye hazırlanıyor. Kardeşim babama ben de yurt dışı istiyorum diyince karşı çıktı. Okutmayacağım seni demiş. Kardeşim şahsen başarısız biri ve amerikaya gitmek ona ödül gibi olur diye babam okutmuyor. Dün beni aradı bağıra çağıra sen okumasaydın ben şu an senin yerindeydim filan dedi. Öyle bir bağırıyor ki anlatamam size. Babamla da kavga etmiş bu yüzden. Sizce ne yapmalıyız? Babama kalsa kardeşimi amerikan kolejine bile göndermezdi beni gönderdi bu yüzden ayrım olmasın ileri de pişman olmayalım diye gönderdi de gene aynı değişen bişe yok başarısızın teki tek bildiği şey babam benim arkamda bana destek olur filan diye düşünüyor ama öyle olmayacsk asla

Kardeşim bana çok kızgın ne yapmam lazım?
Cevapla