Kardeşim beni çok bunaltiyor ne yapayım?

Kendisi ta doğuştan psikopat bence, çünkü kucakta bile kıpırdiyomuş bağırıyomuş cin gibi. Büyüdükce kudurdu. Ona bişey diyosun ya, reddederse ağlama numarasiyla tartişiyo. Şimdi ergenlik çağında daha beter oldu. LGBT lerin pisliklerine özendi, satanist gibi giyindi, kendini kesiyo, Anamı ağlattı. Dışarıda anneme dayak vermiş utanmaz bi de kaldırıma oturup ajitasyon yapiyo millet saniyor ki bişey yaptık ona. Ankara 'ya geldik tatile zindan etti bizi. Yolda evde onun tartışmasıyla geçiyo hayat yordu bizi. O sıkışınca hemen polisss diye bagiriyo. Psikoloğa gittik 500 lira veriyoruz ilaç fayda etmiyor, bi de diyo ki çok hayırlı iyi niyetli bir kızınız var. Bişey yapmiyo ki psikolog anca nasil davranacagimizi ve kişiliği anlatıyo. Fayda etse bari ama yok öfkelenince şunu bunu yap falan saçma sapan ipuçları. Kendisine anksiyete ve depresyon teşhisi koyuldu, ama ben buna şaşıyorum anksiyetesi o kadar mi çok yani dişarida hava atiyo utanmaz millete abuk sabuk laflar atmaktan çekinmemek bu mu anksiyete, depresyona gelelim insan mutlu hissetmiyo boş hisseder, yorgun olur, bu numara yapiyo. Hep arkadaşlarindan almiş özeniyo. Örnek: "benim arkadaşim depresyonda o da duş almıyomuş". 1 gün sevgili bulmuş bu yaşta, annemi nasıl satıyo telefondan sen beni kiskandin demi diyo anmeme. Neler anlatıyosa dedikolar okulda. Sonra bi daha gitti o "sevgilinin" yanina kürek soktular şanslı bişey olmadi kendisine. Bundan bile kendine kusur bulmuyo bagiriyo çagiriyo bi kez gene bi olay oldu kedileri bu odaya sokma dedim ne sorumsuzsun dedim sonra çığlık cigliga şeytansin diyo kapiyi kapattim biçaği almiş kapiyi delik deşik etmiş teyzemin. Orada teyzem vardı ona da biçagi sallamiş bişey olmadi şükür komşu geldi o sirada onun sesinden karşisinda aglama numarasi yapiyo depresyon anksiyete bunlari joker gibi kullaniyo millet üzülsün ben haklı çıkayim diyo. Sen şeytansin falan diyo. Adam bi de polis. Öteki gün beni anlatiyo o adama beni kötü gösteriyo. Napayim bende sustum artik. Bi sevgili bulmuş illa ona gidecem diyo "çok tutkulu biriyim biliyosun". Merak etme o "sevgili" dediğin seni aldatir bir gün kör körüne. oğlan tanimiyo onun ne oldugunu daha görmedi gercek yüzünü. Ulan bunu depresyonu falan yok bize laf yetiştiriyo bagiriyo morali bozulmuş zannediyosun 5dk sonra bakiyosun hahaha hohoho ne kadar gıcık video varsa onunla uyutmuyo beni. Bir de otelde kıs şu videoyu dedim bana kiziyo sandalyeyi aldi bende balkon kapisini kapattim sus dedim millet bize bakiyodu iyi ki fark etmemişler. Bende dişari çiktim. Akraba desen yanımda yok biri de aksam sabah jandarma yapiyo işi var. Onlar olsa korkardi öyle yapmayi.

Kardeşim beni çok bunaltiyor ne yapayım?
Cevapla