Kardeşime çok kızıyorum susması için ne yapmalıyım?

Merhaba ben üniversite öğrencisiyim, 6. sınıfa giden bir erkek kardeşim var. 4 senelik dostumu (erkek) Facebook'tan eklemiş ve biraz konuşmuş onunla. Arkadaşım da ona mesaj atıyormuş arada, sohbet ediyorlarmış. Bir "Emre abi" dir gidiyor evde. Onunla konuştukça annemin yanında-babamın yanında ondan bahsediyor. "Emre abi bunu dedi." "Emre abiyle konuştum." "Abla, Emre abi selam söyledi..." ... Annem ve babam yanlış anlayacak yakında.

Kardeşiniz böyle yapsa ne yapardınız?
Kardeşime çok kızıyorum susması için ne yapmalıyım?
Cevapla