Bekarlık sultanlıktır diye kendimizi mi avutuyoruz?
Kıyıdan kenardan minareden düşte gel
Bana günaydın demeye gel
Of of aman aman 🥳🥳 🥳
Bekarlık sultanlıktır diye kendimizi mi avutuyoruz?
Kıyıdan kenardan minareden düşte gel
Bana günaydın demeye gel
Of of aman aman 🥳🥳 🥳
Bekarlık sultanlık değildir :) Seninle uyumlu ve senin de onunla uyumlu olduğun birini bulursan evlilik sultanlıktır, ama sırf güzellik, para vb nedenler için uyumsuz biri ile evlenirsen bekarlık hayatını ararsın işte o Bekarlığın getirdiği özgürlük (sultanlık) oluyor. Asıl sultanlık iyi bir evlilikten gelir bence.
Avutmuyoruz aslın da gerçek olan bekarlık eşittir sultanlık. İnsan üreme, soyunun devam etme, aile baskısı, sevgili baskısıyla evlilik yapıyor. Her sevgiliyle uzun yıllardır sevgiliyiz diye evlenilmez mesela. İnsanlar karşısın da ki kişiyi iyice tanımadan zort diye evleniyor sonuç zart diye boşanıyorlar.
Benim gibi fiziksel engelli sakat biri olup insanlar tarafından dışlanırsan o zaman anlarsın yalnızlık mı güzel yoksa hayata, insanlara karışmak mı?
Çünkü kimse hayatına birini almak istemiyor ama herkesin sevgiye bir ihtiyacı var ve daha sonra herkes bunun farkında bir insan yaşamak için insana ihtiyaç duyuyor.
Cevap
31Cevap
Çünkü bekarlık sultanlık değil. her insan sevilmeyi mutlu olmayı ister. bunu diyenler genelde gamsız hayatında her şeyi yolunda tiplerdir
Evlenmek için kimseyi aramıyorum deme öyle şeyler pü pü shsıs
Eli elime değdi de hem ben yandım hem kendi 😂😂 bekarlık sultanlık diyen halt etmiş
y000 ç0k şükür hiç öyle bi derdim y0k evliliğe karşıyım😎 evlilik istedi diye ç0k iyi giden bi ilişkimi de bitirdim buyursun isteyen evlensin😘
Bekarlık sultanlık değil aslında günümüz ilişkilerini gördükçe insanlar bekarlığı daha çok sever oldu her şey yaşanıyor sevgili ayağına artık
😂😂 bekarlık sultanlık lafı bu hayatta ki en büyük yalanlardan biri ztn ama ben evlenmek istemiyorum ya sevgililik yeter
Herkes gerçek aşkını bulsa öyle bir söz hatırlanmaz bile 😂
Çünkü yalnızız çünkü bütün olmayan elmanın yarısıyız
Bekarlik sultanliktr da evlilik hakanlik padisahliktir canim
Bakış açısı meselesi :D evlenmek için bir şey diyemem şu koşullarda ama yalnızlık kötüdür.
Daha once evlenmedigim icin evlenmek istiyorum. Muhtemelen sevmem evliligi ama denemek lazim
Bu biraz şey gibi biri bizi aksine ikna etsin demek
Öyle demişler ama değil işte bir süre sonra sıkılıyor tek başına olmaktan.
İnan sultanlık degil kelime oyunu sadece bugun bulsam bugun evlenirim
Evlilik agir bir sorumluluk tasiyor cunku bekarken oyle degil. Bekarken cocuk derdi yok ev is guc dertleri yok.
Nereden biliyorsun herkesin aradığını 😎😎
Yani herkes sormuyor =)
Ben aramıyom
ne için dünyadan bilmiyorum
ne için geldiğimi bilmiyorum
bu dünyada yaşamamam gerekiyor
yerim topraktır
Hayir sadece senin gibi kezbanlar arıyor.
İşte kral soru diye buna derim.😂
bence evlenemeyenlerin uydurduğu yalan :D
Bence evlensen bir dert evlenmesen ayrı bir dert iki ucuda problem bence 😂
Bekarlık gerçekten sultanlıktır
Bunu evlendikten sonra anlayıp üzülmek için
Evlenmek için birini aramıyorum
genelleme yapma birey zina 😂
birey zina yazmistim birey yapmis birey
weled-ü zina
sultanlık olmadığı için
Nafaka kalkmadığı sürece evlenmem
Toplum baskısı yüzünden
Evleninceye kadar bekarlık sultanlıktır tabi 😀
Çocuk için🙄
Evlenmeden vermiyorsunuz
Aman kalsın evlilikmi
Ben aramıyorum
fakir avuntusu o
Çünkü değil sarılmak sultanlık
yalan bu çünkü
Hepimiz aramıyoruz😄
Olsun genellemeyelim 😑
Olm senin boyun kaç lan
Günaydın
ihtiyac peşindeler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?