Ben hemşireyim kocam avukat.
Evlenip yeni bir şehre taşındık. Akrabalarla aram zaten iyi değil. Babam yok annemde telefon kullanmayı bilmez arasıra ablam arar konuşuruz o kadar. Hiç arkadaşım da yok zaten.
İşe gidip gelmekten kendimize vakitte ayıramıyoruz. Eve gelip balkonda saatlerce oturuyorum etrafı izliyorum.
Her zamankinden daha yalnizim sanki.
2 kişilik bir aileyiz. Evliliğin ilk zamanları böyle mi olur?
Bir türlü alışamıyorum. Her şey üstüme üstüme geliyor.
Evlenip yeni bir şehre taşındık. Akrabalarla aram zaten iyi değil. Babam yok annemde telefon kullanmayı bilmez arasıra ablam arar konuşuruz o kadar. Hiç arkadaşım da yok zaten.
İşe gidip gelmekten kendimize vakitte ayıramıyoruz. Eve gelip balkonda saatlerce oturuyorum etrafı izliyorum.
Her zamankinden daha yalnizim sanki.
2 kişilik bir aileyiz. Evliliğin ilk zamanları böyle mi olur?
Bir türlü alışamıyorum. Her şey üstüme üstüme geliyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Sorumu beğendiğiniz için tesekkurler KS
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer