1 aydır evliyim. Arayanım soranım yok, çok yalnızım. Evlilik böyle midir?

Ben hemşireyim kocam avukat.
Evlenip yeni bir şehre taşındık. Akrabalarla aram zaten iyi değil. Babam yok annemde telefon kullanmayı bilmez arasıra ablam arar konuşuruz o kadar. Hiç arkadaşım da yok zaten.
İşe gidip gelmekten kendimize vakitte ayıramıyoruz. Eve gelip balkonda saatlerce oturuyorum etrafı izliyorum.
Her zamankinden daha yalnizim sanki.
2 kişilik bir aileyiz. Evliliğin ilk zamanları böyle mi olur?
Bir türlü alışamıyorum. Her şey üstüme üstüme geliyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Sorumu beğendiğiniz için tesekkurler KS
1 aydır evliyim. Arayanım soranım yok, çok yalnızım. Evlilik böyle midir?
Cevapla