Yaklaşık 6 yıldır evliyim, yalnızım.. Nasıl olacak?

3 yıl sevgili olduktan sonra 2020 yazında evlendim. Çok aşık bir evlilik başlangıcımız olmadı. Problemler oldu düğüne 1-2 hafta kala. Devam ettik.. İlk zamanlar konuşarak çözülebilir problemlerimiz oldu. Bi kaç sene sonra hamile kaldım hamileliğim de tavrından uzaklaştım sonra düşük yaptım. Çocuk istediğim için tekrar hamile kaldım bu seferde riskli gebelik yaşadım. Sağlıkla doğdu bebeğim çok şükür. Doğumdan sonra ailemin desteğiyle rahattım. Kendi içimize çekilince yalnızdım. Bu şekilde devam etti. Benim çocukla ilgilenmem onun kendine ayrı bir dünya yaratmasına fırsat oldu. Aynı evde farklı odalarda, aynı yatakta evlilik yaşıyoruz. Problemleri konuşarak çözemiyor kavgaya dönüştürüyor ve susuyoruz. Hatta artık kavga etmeye bile gönlüm kalmadı sadece susuyorum. Yeterli ilgiyi ben de çocuğum da görmüyoruz. Sevgi bağımız kalmamış gibi. Çocuk için evli kalmak çok benim mantığımın aldığı bir şey değil. Ama babasıyla oynayan çocukları izlerken kendi bebeğimin bakışlarını yakalıyorum bazen. Bazen de olsa yaşayabildiği bu hissi tamamen onun elinden almak gibi geliyor. O bakışı babasından ayrıyken yakalarsam onun kadar benim de kalbim acır diye korkuyorum.. Mutlu değilim, mutlu etmeye hevesim de kalmadı.
Yaklaşık 6 yıldır evliyim, yalnızım.. Nasıl olacak?
Cevapla