Erkek arkadaşımın satın aldığı eve annesi yerleşti, ben de terkettim. Siz olsanız ne yapardınız?

Erkek arkadaşımla evlilik düşünüyorduk. O uzun yıllardır çalışıp biriktirdiği para ile dublex lüks bir ev aldı. Annesi de eski evlerini bırakıp bu eve taşındı. Hep orada yaşıycakmış. Evlenirsek eski evde oturacakmışız. Ben de tepki gösterdim. Annesine söylemiş annesi de beni paragöz ilan etmiş arkamdan demediğini bırakmamış, erkek arkadaşım da para benim param sana ne dedi.

Ben de ona " Ben de yıllardır çalışıp para kazanıyorum benim de ev alacak param var ama bunu ilerde kuracağım ailem için saklıyorum. Ona buna verip çarçur etmiyorum. Sen aile olarak sadece kök aileni kabul etmişsin, yeni bir aile kursan da onu aile olarak benimseyemezsin. Ben kim oluyorum öyle mi? O zaman ayrılalım kimse sana hesap sormasın. Git maaşını da annene ver" dedim. Ayrıldık.

Siz olsanız ne tepki verirdiniz?

Erkek arkadaşımın satın aldığı eve annesi yerleşti, ben de terkettim. Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla