Erkek arkadaşımla evlilik düşünüyorduk. O uzun yıllardır çalışıp biriktirdiği para ile dublex lüks bir ev aldı. Annesi de eski evlerini bırakıp bu eve taşındı. Hep orada yaşıycakmış. Evlenirsek eski evde oturacakmışız. Ben de tepki gösterdim. Annesine söylemiş annesi de beni paragöz ilan etmiş arkamdan demediğini bırakmamış, erkek arkadaşım da para benim param sana ne dedi.
Ben de ona " Ben de yıllardır çalışıp para kazanıyorum benim de ev alacak param var ama bunu ilerde kuracağım ailem için saklıyorum. Ona buna verip çarçur etmiyorum. Sen aile olarak sadece kök aileni kabul etmişsin, yeni bir aile kursan da onu aile olarak benimseyemezsin. Ben kim oluyorum öyle mi? O zaman ayrılalım kimse sana hesap sormasın. Git maaşını da annene ver" dedim. Ayrıldık.
Siz olsanız ne tepki verirdiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer