Ni̇şanlım annem i̇stemi̇yor deyi̇p ayrıldı, siz olsanız ne yapardınız?

Herkese merhaba. Yaklaşık 6 senedir süren bir ilişkimiz vardı. Bunun son 9 ayı ayrı geçti ben ayrılmıştım birtakım sorunlardan ötürü ve sonrasında görüşüp konuştuk tekrar birleşme kararı aldık. Barışma kararımızın hemen ardından da hızlı bir şekilde nişan yaptık evlenme teklifi vs aldım. Daha nişanlanalı 4 ay olmasına rağmen maalesef ailelerle ilgili sorunlar çıkmaya başladı. Yani karşı tarafla ilgili. Ve yaklaşık 1 buçuk aydır bu sorunları çözelim diye uğraşıyoruz. Bir araya gelindi konuşuldu edildi vs ama annesi müthiş dediğim dedik bir insan yani şöyle söyleyeyim sırf bana kızgın olduğu için ben onu aradığım da telefonu açmadı ve geri de dönmedi bunu da açıkça oğluna da söylemiş bunu. Bu olaydan sonra bile ben yine oturup konuştum aslında bir şeyleri halletme umuduyla. Konuştuktan 3 gün sonra nişanlımla bir akşam dışarı çıktık ve kendisi bana ailesinin benden soğuduğunu ve annesinin bu işe Rızasının olmadığını söyledi net bir şekilde ve annemin rızasının olmadığı bir evlilik yapamam dedi bende tabi ki tamamdır diyip hiç uzatmadan masadan kalktım. Ama 2 gün geçmeden kendisi müthiş pişman oldu ve 1 haftadır neredeyse yalvarıyor özürler diliyor beni babası aradı biz öyle bir şey demedik küçük sorunlar böyle büyürse ilerde mutsuz olursunuz dedim vs diyorlar. Nişanlım da ben yanlış telafuz ettim soğudum demediler vs diyor. Şimdi o kadar arada kaldım ki ne yapacağımı bilmiyorum 3 ay sonra düğünümüz var ama hiç hevesim kalmadı gönlüm bir yandan devam et diyor bir yandan da benden ayrıldığı için çok uzaklaştım diyor… siz olsanız bu durumda ne yapardınız lütfen bir fikir verir misiniz, şimdiden teşekkür ediyorum

Ni̇şanlım annem i̇stemi̇yor deyi̇p ayrıldı, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla