Düşünün ki aile içinde birtakım tartışmalar oldu evlendiğiniz eşiniz de fesat birisi yani bir yerde babanız haklı, ama olayları o kadar çok abarttı ki size oturduğu evi, başkasına sattı ve sizi de içinden çıkardı, ne tepki gösterirsiniz?#KurtBeyazı
Ev adamın evide neden satıyor orada çocuğu oturuyor o zaman çocuğunu koymasın o eve hem otuttruyor hemde kovuyor onun yerine oğlu alsın oğluna destek olsun bu ne böyle sınır krizi geçirirdim heralde
Bu kadar da olmaz ama sonuçta kimse de sebepsiz yere yapmaz ki üstelik sen torununu saklar göstermez isen iki gün sonra seninde çocuğun olduğu zaman aynı şey sana da olduğunda hoş olmaz.
Bir baba bunu kolay kolay yapmaz. Hatta kiracıları çıkartır çocukları otursun diye. Kolay kolay hiçbir anne, baba çocuğuna bunu yapmaz. Evi başkasına satmak olmamış yaa. Oğlu boşanır daha doğrusu gelin hanım gider
Umursamam zaten büyük ihtimalle kira sözleşmem vardır kimse kafasına göre çıkaramaz. Ondan sonrada yasaklarım birdaha ne torun nede kendi çocuğunu görür. 😂😂
Olmasın çok önemli değil sonuç itibari ile yeni ev bulana kadar yeni ev sahibi beklemek zorunda. Yine dediğim gibi o adamda yasaklanır evimizden olur biter. Kaldıki hangi canım kayınpederinin evinde kira sözleşmesi olmadan üç kuruş için bedava oturmaya çalışır ki 😂😂
Farketmez kardeşim böyle küçük şeyleri sorun yapmam. Saygıda kusurun olmayacağını zaten biliyorum. Yeni değiliz. Canın nasıl istiyorsa öyle hitap et. Kardeşimsin☺
Yani şöyle söyleyeyim mesela bizimkilerin şu anda bir sorun var babam abimi de yengemi görmek istemiyor, her lafta evi satma konusunu söylüyor, Tamam benim yengemin de yaptıklarını sayacak olursak düzgün bir insan değil
Elbette adamın evi belki haklı taraf olduğu noktalar var ama sonuçta evladını otutturmuş o kadar evlendirmiş Şimdi en küçük bir şeydi hatalar oldu diye yani bu kadar da gaddar bir şekilde davranmak yanlış geliyor bana