Kaynanam evliliğime karışıyor, bu yüzden baba evine döndüm. Çocuk için evine dön diyorlar, siz olsanız ne yapardınız?

Kaynanam yüzünden çok mutsuzum hayatımı evliliğimi mahvetti sürekli oğlunu doldurdu ve oğlu sonunda herşeyi onun istediği gibi yaptı sözlü fiziksel şiddet bile uyguladı annesi yzuunden bende dayanamadım baba evine döndüm şimdi bir çocuğum var o çocuk için evine dön diyorlar siz olsanız napardiniz?
Kaynanam evliliğime karışıyor, bu yüzden baba evine döndüm. Çocuk için evine dön diyorlar, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla