Kaynanam yüzünden çok mutsuzum hayatımı evliliğimi mahvetti sürekli oğlunu doldurdu ve oğlu sonunda herşeyi onun istediği gibi yaptı sözlü fiziksel şiddet bile uyguladı annesi yzuunden bende dayanamadım baba evine döndüm şimdi bir çocuğum var o çocuk için evine dön diyorlar siz olsanız napardiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aile & Toplum konusunda 598 cevap paylaştı. Şiddetin olduğu bir yerde ne yazık ki ne siz akıl sağlığınızı koruyabilirsiniz ne de öyle bir ortamda yetişen çocuk sağlıklı olur. İlla ki etkilenir ve kalıcı hasar bile oluşabilir ki bu hiç istenmeyecek bir şeydir. Ailenizin yanında bir müddet daha kalmaya çalışıp bu süreyi de iş aramak için değerlendirmenizi tavsiye ederim. Kendi ekonomik özgürlüğünüz olursa , kendinizi eminim daha rahat hissedersiniz. Sonrasında da kendi önünüze bakarsınız. Bence bu süreçte boşanma davası da açabilirsiniz. En azından gözü korkmuş olur.
01 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılİyi ki bir çocuğun var onu hep okşa doyuncaya sev. Çocuğun daha sağlıklı bir ortamda yetişmesini istiyorsan ona gürültülü ve annesinin gözünün önünde şiddet gireceği bir hayat verme. Elinde mesleğin de var. Aslanlar gibi de yaşarsın bu hayatı. Önüne bak. Seni güzel bir gekecek bekliyor. Tek celsede bosan, annem yaptı. Ve çok mutlu bir hayatımız var. Yedi yaşıma kadar hep kavga gürültü ile uyuyup uyanıyordum. Şimdi anneme harika birer arkadaşız. Sen de çocuğuna bu gözle bak onu en güzel şekilde yetistir.
03 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten bende öyle düşünmeye başladım evladim bu insanla büyüsü terbiyesiz ve kavgacı büyür oda beni korkutuyor o yüzden şans vermeyi asla düşünmüyorm önüme bakcam artık
- +1 yıl
En doğru karar güzel , güçlü kadın. En iyilerine layıksın
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim güzel yorumun için
- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılÇocuğun var diye kendi hayatını mahvetme, bu ülkenin klasiği bu çocuk için her şey diye diye kaç nesil mahvoldu. Şimdi dönsen bile yine aynı olacak yıllarca hiçbir şey değişmeyecek aynı şeyleri yaşayıp kaç kez baba evine gidip geleceksin daha iyi düşün bu yüzden laflara bakma...
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılhayatı mahvolmuş bütün kadınların derdi aynı aman çocuk helak olmasın aman evlilik bozulmasın aman şöyle olmasın. tek konu çocuk ise alırsın çocuğu yanına olur biter. Ayrıca çocuğun öyle bir ortamda büyümesinden se babasından uzak huzurlu büyümesi daha iyidir.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
30
Cevap
30Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılbence karışmaması lazım konuşun bu durumu
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
+1 yılDönünce yine aynı şeyler olacak gadası
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılOkudum yorumlara da baktım baktıkça sinirim bozuldu anlattıklarından yarıda kestim o evden çıkmakta geç bile kalmışsın eğer çocuğun yanındaysa asla dönme hatta ben senin yerinde olsam dövdürtürüm kendisinden güçsüz birine güç uygulayabilecek kadar erkek ya benim izbandut gibi kuzenlerim var sıkıyorsa aynı erkekliği onlara da yapsın sık görüşmem ama bir telefonumla duman ederler ezdirmeyin kendinizi adam tam dayaklık açıkçası
31 Yorumla
+1 yılkocanın yanina donsen bisey degisicek mi sence? esin gelsin babanin evine, mutlaka senin annen baban da evde olsun ama sen esinle baska odada konus basbasa. sorun ne anlat. sartlar kos, annesiyle olan iliskisinin evliligine zarar verdigini anlat. halden anlayacak biridir umarim... hatta bir gun kvalideni de davet et, senin annen kvaliden ve sen ucunuz oturun konusun. belki degisir bir seyler
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 420 cevap paylaştı.
+1 yılEğer sana şiddet uygulandıysa orada duruyorsan eşşeksindir. Tabikide babanın yanında kalacaksın. Çocuğu da yanına alabiliyorsan al. Sana çocuk için eve dön diyenler de teröristten farksız kişilerdir.
02 Yorumla- +1 yıl
Ben şahsen çocuğunun karısını ve annesini döven bir ş*refsize baba demesindense hiç kimseye baba dememesini tercih ederim. Kadınına herhangi bir şekilde şiddet uygulayan baba hiç olmasın daha iyi
- +1 yıl
Çocuğunun annesini yani kendi karısını döven adama baba denmez yani onu kastetmiştim
+1 yılÇoçuğu alır geri dönerim baba evine kimse kimseyi çekmek zorunda değil eğer bir kadın kendi ayaklarının üzerinde durabiliyorsa kendinden eminse her şeyi yapabilir
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 609 cevap paylaştı.
+1 yılKocan adam değilmişki anasının ağzına bakmış. Çocuk da olsa lütfen geri dönme huzursuz bir ortamda çocuğunu büyütme oda annesiyle hayatını devam ettirsin
00 Yorumla
+1 yılAna kuzulariyla işin olmasın hicbi zaman ayrı ev tütün uzak kalsinlar senin ailen bu kadar karışmıyor
05 Yorumla
Soran+1 yılAileme bile düşman etmiş oğlunu ailem zaten asla karışmaz evimizde ayrı ama annesi herşeye karışıyor
- +1 yıl
Söyle kocana bu kadar müdahale ederse başımı alır giderem ha kimseyi çekecek halım yookk de sen erkek misin karı sözü dinliyon lan de
Soran+1 yılDedim zaten dinliceksen bu evlilik yürümez anneni at demiyorum ama evimize müdahale ettirme dedim ama boş annemle baba itaat etceksin diyor
- +1 yıl
düt itaatini ben buraya ezilmeye gelmedim çok istiyosan kendin itaat et dur bende yönetilecek göz yok de ver boşanma dilekcesini
- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenen sensin çocuk yapan sensin hatalı olan sensin ama olan olmuş artık önüne bakacaksın boşanacaksın ondan
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 914 cevap paylaştı.
+1 yılDarp raporu al, yanında tapu gibi dursun. Son bir şans ver kocanaz anlat kaynanan yüzünden bu hale geldiğinizi. Bakalım neler olacak
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. 1 çocuk yapmam
2 benim canımı sıkan herkimse hayatımda tutmam
Sen çocuk yapmışsın öncelik cocuk olacağı için iki kere düşün00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 485 cevap paylaştı.
+1 yılDönme çocuğuna annede babada sen olursun kimseye ihtiyacın yok yine aynısı olursa bu sefer pişman olursun
00 Yorumla
+1 yılKaynana probleminden ziyade eşin olacak müsfeddenin şiddeti daha ağır bir sebep affetmemen için. Kendin içinde çocuğun içinde bunu yapma, boşan
00 Yorumla
+1 yılBen olsam çıplak elle boğardım o karıyı ha gücüm yetmez diyosan evde ikinizden baska kimse yokken vur kafasına sert bişeyle bayılt öyle boğ 🤪
00 YorumlaEğer adam olmayı kbl ediyorsa dönerdim.
ona adam olucakmısın die sorardım012 Yorumla
Soran+1 yılSordum bana itaat ediceksin diyor resmen
Soran+1 yılKölemsin diyor açık açık dedi ben böyle bir hayat yasicagimi asla tahmin etmezdm. şükür ailemin durumu iyi yerinde
Soran+1 yılEvde iken de öyleydi eğer kaynanam şikayet ederse şiddet görüyordum kaynanam mutlu ise gün güzel kadın üzgün ise dayak yiyordum
Soran+1 yılHerkese kendini öyle gösterdi çünkü
Soran+1 yılYok evine dön diyor aileme düşman asla dönmem
Soran+1 yılKendisi cins çünkü
+1 yılAsla dönme o eve karışmasın kaynanan her şeye
11 Yorumla- +1 yıl
Kocası elinde kemerle bekliyordur iyi bir kampçılar eğer eve geri dönerse. Enayi gibi kocasına geri dönerse bu kadına acımayacağım.
+1 yılDönme aynı şeyle karşılaşırsın. Ayrı ev iste. Yapmazlarsa gitme.
12 Yorumla- +1 yıl
Bir erkek bir kere şiddet uygularsa yine uygular, bir kere aldatırsa yine aldatır, bir kere bir şey yaparsa yine yapar yani bu erkek düzelmez.
+1 yılKaynanayı postalar araya mesafe koyardım Haaa kocam ille anam diyorsa boşardım
00 YorumlaEşinle konuş. Bu şekilde devam edicekse de kimseyi dinleme.
00 YorumlaDarp raporu al sonra da süründür acıma böylelerine.
00 YorumlaAy kendi ayaklarının üzerinde dur ya kocaya mı kaldık
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılAkilli ol ya o cocuk. o. ailenin icinde daha mutsuz buyuyecek ayrinbuyut daha mantikli
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 993 cevap paylaştı. Çocuğu düşünse sana zarar vermezdi dolduruşa gelip bana kalsa dönme
00 YorumlaErkeklerin onuruna dokunan bir şey baba evine dönmek. Yanlış yapmışsın abla
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yıldönme bu hayata bir defa geliyorsun dünyada cehennemi yaşamaya gerek yok
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayir dönme ayrı olmanız birlikte olmanızdan daha iyi olacaktır çocuğunuz için. genelde medeni çiftler destek alarak bir arada durabiliyolar çocukları için ama sizden bi bok olmaz o yüzden dönme
00 Yorumla
+1 yılYani ben olsam şiddetin olduğu bir yere donmezdim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSana ve cocuguna deger veren erkek zaten yaptiklarinin bir sonucu olacagini dusunur ve boyle davranmaya kalkisamazdi. O yuzden donme bence.
02 Yorumla
Soran+1 yılHatasıni asla kabullenmiuor anneme ve bana itaat etceksin diyor
Cevap sahibi+1 yıl@Kriminal_Kalp her sorumun altina cevap atiyorsun bu 3 oldu
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıldönmem.. kaldığı yerden devam etmek istiyosan , git
016 Yorumla
Soran+1 yılBebek için dön diyorlar
Cevap sahibi+1 yılyaa bebek içinde🤷♂️bebek neyin farkında.. aynı şeyleri yaşayacaksın.. dön... bu belli..
Soran+1 yılSürekli küfür işittim annesi için o yüzden istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılküfür ne yaaa... çocuğunun annesi e üstelik küfür edilirmi.. sen annesinşn gözinde iyi bir annede diilsindir.. eziyet çekmek istiyosan git.. bir gün gelir küfür tokata dönüşür
Soran+1 yılTokat mi boynumu kırmaya çalışti yumruk yedim şiddette gördüm
Cevap sahibi+1 yıl🤷♂️yazık.. gencecik kadınsın.. ve döniim diyosun
Soran+1 yılEvladıma çok üzülüyorm
Cevap sahibi+1 yıladına üzüldüm.. sanada , çocuğada
Soran+1 yılÇok pişmanım keşke evladım bu günleri görmeseydi
Cevap sahibi+1 yılkeşke.. hangi şehirdesin
Soran+1 yılİstanbul
Cevap sahibi+1 yılzaten şehirde zor... valla iyi düşün taşın.. imkanın varsa , dediklerinin tam tersi hem kendin hemde çocuğun için kurtul
Soran+1 yılYoluma bakcam aileme de söyledim bu insandan bişey olmaz
Cevap sahibi+1 yılaynen öyle.. sıkma canını.. her şey yoluna girer
Soran+1 yılİnşallah tek temennim o
- +1 yıl
Aileniz İstanbul'a uzak mı ki
Gizli Üye(30-35)+1 yıloyle biriyle evli kalman hem senin hem cocugun hayatini zaten daha kotu yapar
00 YorumlaAynı sekildeyiz ama ben karşı geliyorum eşimin doldurmasını asla izin vermem sorumlu esinizde artık kendi aile çekirdeği düşünmesi lazım ailesini değil Allah yar yardımcın olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKaynana kelimesi görmek duymak bile artık sinirlerimi bozuyor
00 Yorumla
+1 yılHayatima müdahele edilmesinden hoslanmam iyisini yapmissin cocuguda al yanina kararli dur sen degil onlar biraz anlasin
00 Yorumla
+1 yılEşin ile teketek konuş, seninle değilse devam eden süreçte aynı konular yaşanmaya devam eden eder, burada denge eşin olmalıdır
00 Yorumla
+1 yılDönme dönünce bir zaman sonra yine aynisi yasanicak çocuğuna yaşa kendi hayatina bak
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılOğlu adam olsa karısına çocuğuna sahip çıkardı
01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle çok doğru dedin
+1 yılMutsuz evlilik bitmek zorundadir
09 Yorumla
Soran+1 yılBende bitirmek istiyorum ama rahat bırakmıyorlar sürekli bebeği bahane ediyorlar
- +1 yıl
Dostum ciddi soruyorum guclu bir kadinmisin? Fiziksel değil mental ayaklarimin ustunde dururum diyebiliomusun
Soran+1 yılTabiki dururum elimde mesleğim var
- +1 yıl
Dostum ozaman musade etme kiraya cik gecin cocugunada bakarsin kimse kusura bakmasin ama alah bize kadinlari emanet olarak verdi sarip sarmayalim koruyalim sevelim diye mutlu eden kadinlari koruyalim diye verdi hor gorulmesine musade eden kocayla olmaz baskasinin doldurusuna gelenle olmaz bende yeni bosandim mesela ama ben hep esim olursa basja ile tasincam 2 ailede uzak diyen biriyim artik bazi seyler birlikdeyken yasanmio
Soran+1 yılGerçekten çok doğru diyorsun bosanmam en doğrusu çünkü kendimden çok fazla ödün verdim en çok beni uzende bu sürekli üçüncü kişiler evliliğe karıştıran eşten hayır gelmez
- +1 yıl
Bir kadin olarak ona dunyanin en guzelini vermissim bir evlat seni tac etmesi gereken yerde 3. Sahislara yem eden bir adamdan hayir gelmez siz kadinlar saglam ve guclu olun bir erkek gibi sert kaplan gibi yirtici deve kusu gibi kacici olcaksiniz siz ezilmeye gelmediniz bu dunyaya kimse gelmedi kendine gel dik dur allah sana yolunu acicakdir merak etme sonundada sana yeni gercek yuva olcak bir es gelcekdir (( bunlari solerken senin icin dusunuyorum soluyorum bizim icin gecerli değil ))
Soran+1 yılMaalesef öyle düşünmedi keske düşünseydi ne yazikki sürekli üçüncü kişiler ile yuvayı mahvetti evladıma bile laf ettirdi annesine değer görmedim maalesef
- +1 yıl
Ya bazen insan oglu yaratilmasaydi diyorum afedersin ama evladina bile laf ettiricek kadar davarmi ya bu adam ya bir kadina bu yapilmaz ya
Soran+1 yılBeni hayattan soğuttu bu insan insanlıktan soğuttu insan evladını bile gözünde küçük görür mü anne lafı ile gördü normal değil bu insanlar o yüzden soğudum herşeyden
Gizli Üye(18-24)+1 yılDemekki neymiş çocuk yapmıcakmışız olan o çocuğada oluyor sanada oluyor
026 Yorumla
Soran+1 yılÖyle çok pişmanım başta bu huylarını bilsem asla çocuk yapmazdım bu insandan narsist biri
Cevap sahibi+1 yılŞerefsiz inşallah sahip çıkar çocuğa üzüldüm vallaha bebeğe
Soran+1 yılÇocuk için evine dön yoksa seni sevmiyorum diyor ve çocuğum kucağımda iken bana tekme attı kaç kere
Cevap sahibi+1 yılOffffff eve dönsen hep bir kavga gürültü olmaz ki artık
Cevap sahibi+1 yılVarsa tanıdığın güzel bir dövdür adam olmaya söz versin büyükler araya girsin
Soran+1 yılAbim var dovcem dedi abime zarar gelir diye korkuyorum çünkü eşim çok pis bir insan
Cevap sahibi+1 yılAbin dikskt etsin ablam onada yazık olur
Cevap sahibi+1 yılNiye evlendin boyle bir adamla ki
Soran+1 yılO yüzden herşeyi anlatmıyorum abime
Soran+1 yılBöyle göstermedi kendini bana yumuşak huyluydu sonra şeytan oldu
Cevap sahibi+1 yılBüyükler araya girsin
Soran+1 yılKendisi birileri araya girerse kıyameti koparcakmis
Cevap sahibi+1 yılAllh allah tek yigit kendisimiymiş
Cevap sahibi+1 yılAteş olsa ne yapabilir bos bos konusmasın
Soran+1 yılKorkuyorum ondan açıkçası evde çünkü saldırıları aklıma geliyor
Cevap sahibi+1 yılSeni ezmiş ablam korkma ölümden korkmazsan kimseden korkmazsın cocugun için ayakta dur pilman olucağın şeyleri yapma gereksiz insanlardan uzak dur o adamdan korkma
Soran+1 yılOnun yüzünden insanlardan nefret ettim herkes aynı mi diye düşünür oldum soğudum
Cevap sahibi+1 yılİnsalardan tek sevdiğim annem oldu oda beni her zorlupa karşo büyüttü die
Cevap sahibi+1 yılHiç kimseye acımıyorum geçmişte kimlerin canını yakmıştır kimlere neler yapmıştır gibisinden sende acıma kimseye ablacım
Cevap sahibi+1 yılAcımak degil ama sizin gibi insanların ileri zamanlarda yanına olucağım inşallah maddi manevi yönden
Soran+1 yılValla bana acimayan insanlara hiç acimiyorum
Cevap sahibi+1 yılSana kimse acımaz ablam hepsi lafta acır hepsi çıkarını düşünür beni insanlar sinir hastası etti kimseye tahamulum yok sabrım yok allah senin yardımcın olsun cocuguns dikkst et ablacım bakamıyorsan yetiştirme yurdu dahaiyi olur yanlış anlama
Soran+1 yılYok asla ben bakarım ayaklarımın üzerinde dururum herşeyi yaparım onun için
Cevap sahibi+1 yılElimden bir şey gelse keşke yardımcı olurdum dua etmekten baska bir şey gelmiyor şu an allah yardımcınız olsun
Cevap sahibi+1 yılErkeklerin hepsi takip takip demis ya baktım şimdi çakallar
Cevap sahibi+1 yılİşte kendini bu çakallardan koruman zor olucak ablam inşallah yaparsın
+1 yılsakın dönmesakın ezdırmeguclu ol canım
014 Yorumla
Soran+1 yılBende aynı düşüncedeyim canım ama karşı taraf hâlâ utanmadan onca şey yasatmalarina rağmen rahat bırakmıyorlar beni
- +1 yıl
cnımasla kımnederse desın cocougunu dusun donmebırk ne derse desınler canım
Soran+1 yılAnnesi hâlâ dedikodu yapıyor benim hakkımda hâlâ doldurus ailemden bile nefret ettirdi eşimi
- +1 yıl
kaynana bu ne beklersın canım sen guclu ol savas cocouggun ıcın canım
Soran+1 yılÇocuğum için susmadim o yüzden sonunda aileme gittim ve onlara ezdirmemek için kendimi
- +1 yıl
ailen destekolmuyorsa dondıyora ordanda cıkbanagel evıme destk olrm sna
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim ne güzel kalpli bir insansin Allah senin gibi insanların sayısını artırsın inşallah. ailem çok iyi çok şükür sonuna kadar yanındayız kızım sana sahip çıkarız diyorlar
- +1 yıl
rica ederımsakın unutma kafa dınlersen dertlsırsen burdayım evıme geleblrsnz ailene ellerınden operımcnm kızlarııına shp cıksınlardmkonusalım mıtkp edersen
Soran+1 yılTeşekkür ederim çok iyi bir insansın
- +1 yıl
Bise yapmadim ki canim arkasca cozum soledim
Soran+1 yılTeşekkür ederim yinede
- +1 yıl
Rics ederim
çocuğu alıp gitseydin keşke
00 Yorumla
+1 yılailen sen başından atıyor kendine ev tut dönme
00 YorumlaÇocuk için evine dön bi çocuk daha yap
00 Yorumla
+1 yılBende aynısını yapardım boş ver geri dönme
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılkesinlikle o eve dönme
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılSabrederim çocuğum için diyorsan geri dön
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 900 cevap paylaştı. Asla dönme ayrı ev tutsun öyle dön
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 752 cevap paylaştı. Cahil eski kafalı insanlar
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı. sana gurban olsun..
015 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim
Soran+1 yılYok o ben değilim keşke sadece tokat olsaydı
Soran+1 yılBoynumu kırmaya çalısti
Soran+1 yılBenden daha güçlü gösterdim ama o daha kuvvetliydi
Soran+1 yılYok eşim
Soran+1 yılYok babaevindeyin
Soran+1 yılYok aynı kişi değilim ilk defa yazdım
+1 yılDön.
01 Yorumla
Soran+1 yılKolay kolay dönmem
Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Bosan gitsin
00 YorumlaDönme knk
00 Yorumla
+1 yılBoşan
00 YorumlaDönme çocukla bir alakası yok
00 YorumlaDönerim ya da ayrı eve çıkardım
00 Yorumla
+1 yılselam desek
02 Yorumla- +1 yıl
az bakk
- +1 yıl
yaşlar kaç
Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Dön diyen kim?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDiyen kim
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKarışır bence
00 Yorumla
+1 yılAyrı eve çık knk
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 331 cevap paylaştı. Donme
00 Yorumla
Devamını Gör(45)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kaynanam evliliğime karışıyor, bu yüzden baba evine döndüm. Çocuk için evine dön diyorlar, siz olsanız ne yapardınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer