Önceden yakın olduğum arkadaşım, gruba 3. kişi aldı dışlanıyorum. Ne yapmalıyım?

Neredeyse 1 yılım beraber geçti onunla ama 3. Kişi getirdi ve şu an ikisi daha yakın. Benimle hiç sohbet etmiyorlar ben sohbet etmesen beni konusturmazlar bile sizce ne yapmalıyım KYK da aynı odada kalıyorum onlarla. Yeni arkadaş yap demeyin yapamam. :9
Önceden yakın olduğum arkadaşım, gruba 3. kişi aldı dışlanıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla