Utangaçlık hayatımı kaydırdı böyle hayat mı olur?

Nereye gitsem neden konuşmuyorsun falan diye soruyorlar. Ya dalga geçiyorlar ya da dışlıyorlar. Arkadaşlarım vardı kalmadı. Millet konuşamıyor musun falan diye dalga geçiyor, rezil ediyor. Kendimi bildim bileli her şey bok gibi devam ediyor. Resmen kimsem yok, resmen kimsem yok ve olunca bile dışlanan veya alay edilen kişi oluyorum.
Utangaçlık hayatımı kaydırdı böyle hayat mı olur?
Cevapla