Selam
Ben ablamla bi dönem baya kavgalıydık ve ailemle sorunlarım vardı erkek arkadaşımdan da o dönem ayrılmıştım ve alkol alıp ablama ses kayıtları atmıştı nankör sen insan değilsin vb ağır laflar ben sonra barıştım özür filan diledi ama ablamla barışmadı özür dilemedi çekiniyorum utanıyorum diyor bende o lafları derken utanmıyormuydun deyip tepki gösteriyorum. Artık barış özür dile filan deyip sıkıştırıyorum istiyor özür dilemek ama çekiniyor eminin bundan sizce nasıl bi orta yolu bulmalıyım ben önerilerinizi bekliyorum
Ben ablamla bi dönem baya kavgalıydık ve ailemle sorunlarım vardı erkek arkadaşımdan da o dönem ayrılmıştım ve alkol alıp ablama ses kayıtları atmıştı nankör sen insan değilsin vb ağır laflar ben sonra barıştım özür filan diledi ama ablamla barışmadı özür dilemedi çekiniyorum utanıyorum diyor bende o lafları derken utanmıyormuydun deyip tepki gösteriyorum. Artık barış özür dile filan deyip sıkıştırıyorum istiyor özür dilemek ama çekiniyor eminin bundan sizce nasıl bi orta yolu bulmalıyım ben önerilerinizi bekliyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer