Düşük yaptığım için sevgilim çok kızdı beni çok azarladı ne yapmalıyım?

Sevgilimden hamile kaldım 4 haftalıktı düşük yaptım her şeyi ayarladık düğün yapacaktık çok mutluydu oruç tutmama bağlıyor bunu ama ondan değil sadece 2 gün tuttum ve oldu nedenini bilmiyorum beni çok azarladı bende üzüldüm ama sanki yaşayan bir çocuk ölmüş gibi tepki verdi konuşmuyor benimle
Düşük yaptığım için sevgilim çok kızdı beni çok azarladı ne yapmalıyım?
Cevapla