İNANİLMAZ YORGUNUM YKS BAKİN LÜTFEN?

Merhaba arkadaşlar. Meslek lisesi çıkışlıyim temelim sıfırdi neredeyse birden düşündüm ve yksye çalışmaya başladım 1 Eylül'de 2 ayda netlerimi 29netten 60a çıkardım dershaneye gitmeden YouTube üzerinden ilerleyerek günde 12 saat ile. Yaklaşık bir aya tyt konularımı bitiriyorum Ve ben 2 ayda 60nete cikarabilme Sabrı gostermisken ortalama 1 Aralık'ta aytye başlıyorum ve hedefim 50k ile 80k arası arkadaşlarım aytye başlamasından ötürü imkansız yetiştiremezsin diyolar ve bu benim moralimi alt üst ediyo gerçekten ayt 1 aralıktan itibaren essek gibi çalışmayla 650kdan 50-80k arasına geriler mi? Calisamazsin demeyin 2 aydır minimum 12 saat çalışıyorum ve yapamazsın diyenler çalışma tempomu etkiliyolar samimi ve objektif yorumlarınızı bekliyorum dürüst olun ben yine devam edicem çalışmaya sadece dürüst olmanız yeterli
İNANİLMAZ YORGUNUM YKS BAKİN LÜTFEN?
Cevapla