Erkek çocuğa aşırı düşkünlük neden? Sizce ben çocukluk mu ediyorum?

25 yaşında insanım annemin balığımı ayıkladığını bilmem.. menemen yaparken yiyemediğimi bile bile biber koyan annem erkek kardeşim için pişmiş balığın kılçığını ayıklayıp tabağına koyuyor. Reşit olacak yaştaki bir adam kendi balığını ayıklayamaz mı doyup doymadığını bilemez mi mesela?

Gerçekten erkeklerden tiksinti duyuyorum. Ne biçim varlıklar ne kadar kendine yetemeyen sümsük canlılar.. anneme zaten çocukluğumda yaşattığı başka şeylerden ötürü çok öfkeliyim ama o da cahildi yaş aldıkça onun da hayat tecrübesi değişti diye düşünmeye çalışıyorum.

Kıskanmamak için, erkek evladına ayrı muamele göstermesine bozulmamak için nasıl düşünmeliyim?

Erkek çocuğa aşırı düşkünlük neden? Sizce ben çocukluk mu ediyorum?
Cevapla