Yaşıtlarım bana çoluk çocuk gibi geliyor neden olabilr sizce?

22 yaşındayım ve kendi yaş grubumdaki insanlar çoluk çocuk, daha büyümemiş, hiç olgun değillermiş gibi geliyor? Şu anda üniversiteye gidenler boş zamanlarında napıyorlar mesela çok merak ediyorum? Benim gittiğim ortamlarda genelde ünililer olmuyor. Dans ve resim kurslarına gidiyorum. Çeşitli derneklerde aktif üyeyim ve gönüllülük yapıyorum. İki tane her şey yolunda giderse umarım başlamak üzere olan katıldığım projeler var. Artı KPSS'ye çalışıyorum. Benim bulunduğum ortamlar genel olarak yaş kitlesi benden en az 10 yaş büyük insanlar. Çok fazla ünili kendi yaş grubumda birileriyle karşılaşmadım. Olanlarda çok nadir ve genelde başlayanlar da hemen bırakıyor. Bende mi bir sorun var yaşıtlarımda mı anlamadım. Acaba sürekli yaşımdan büyük insanlarla iletişim kura kura yanlışlıkla algım mı değişti? Algım yanlışlıkla büyüdü mü noldu? Kendimden büyük küçük çocuğu yaşlısı herkesle anlaşıyom da bir yaşıtlarım gözüme çok batıyor.
Yaşıtlarım bana çoluk çocuk gibi geliyor neden olabilr sizce?
Cevapla