4 senelik bir iliskiden ayrildim erkek arkadasimin hatalari yüzünden. Acaba sevmiyor muyum?

4 gün icerisinde sogudum kendisinden. Sizce ben onu daha sevmiyomuyum? Nasil bukadar ani den soguyabilirim? Oda ama hic ayrilmayalim demedi. Acaba gururmu yapiyo?
4 senelik bir iliskiden ayrildim erkek arkadasimin hatalari yüzünden. Acaba sevmiyor muyum?
Cevapla