Güncellemeler
+1 yıl
Her şey para değildir

Kendilerini geliştirip kitap okumuyorlar
Bence de
Thanks
Cevap
5Cevap
Mutsuz oldukları için
Çünkü ülkede normali bu 🙈😄
Deme öyle 😥😅
Kültürden dolayı sevmediģi insanlarla evlenip sevişiyorlar, kadınların çoģu çalışmıyor ve bu yüzden düşük gelirle mutsuz yaşıyorlar. Türkiyede hayat yok.
Konunun cinsiyetle alakası yok 🙄
Demesi kolay öyle ama olmuyor işte.
Belki de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?